راهنمای خرید بهترین کادو تولد برای مرد ها و آقایان 2024

بهترین کادو تولد برای مرد
Rate this post

روز تولد هر شخصی مهم‌ترین روز زندگی اوست. همه افراد در این روز خاص انتظار یادآوری نزدیکان و دوستان را دارند. کادو دادن و کادو گرفتن در روز تولد می‌تواند هر کسی را خوشحال کند. شاید در نگاه اول خرید کادو تولد برای خانم‌ها سخت به نظر بیاید، اما در هنگام خرید و فکر کردن به آن خرید کادو تولد برای مرد و پسرها و آقایان دشوارتر است. آقایان علایق خاصی دارند و با هر چیزی خوشحال نمی‌شوند. همچنین ایده کادو تولد برای مردها و آقایان معمولا کمتر است.

اگر روز تولد پدر، همسر، برادر و هر آقایی که در زندگی شما است نزدیک است، ما به شما در خرید بهترین کادو تولد برای مرد و ایده تزیین و بسته بندی کادو تولد کمک می‌کنیم تا بتوانید بهترین هدیه را انتخاب و شخص مورد نظر را خوشحال کنید.

14 ایده بهترین کادو تولد برای مرد

هندزفری بلوتوثی به عنوان کادو تولد برای مرد

یکی از بهترین هدایای تولد برای آقایان در همه سنین هندزفری بلوتوثی است. این وسیله امروزه در بین همه افراد محبوبیت خاصی پیدا کرده است. گوش دادن به موسیقی و یا پادکست قبل از خواب، در هنگام پیاده روی و در مترو و مکان‌های شلوغ، صحبت کردن با تلفن و حتی دیدن فیلم با استفاده از هندزفری بلوتوثی امکان پذیر است.

برای سنین نوجوان نیز گوش دادن به نکات درسی و آموزشی از دیگر کاربردهای هندزفری بلوتوثی است. به کیفیت این محصول در هنگام خرید توجه کنید. هندزفری بلوتوثی با قیمت ارزان و مناسب زیر 200 هزار تومان و همچنین با قیمت بالا و البته کیفیت بهتر نیز وجود دارد.

هندزفری بلوتوثی مدل TWS BTH-F9

این هندزفری دارای جعبه بسیار شیک مناسب کادو دادن است. رابط آن از طریق بلوتوث است. کیفیت بالایی دارد. نسخه بلوتوث 5.3 است که توانایی همگام سازی سریع و برقراری یک ارتباط پایدار با بلوتوث موبایل یا کامپیوتر شما را دارد. از دیگر نکات مثبت این محصول می‌توان به تاچ بودن، صفحه نمایشگر دیجیتال LED، پاور بانک جهت شارژ انواع لوازم دیجیتال نظیر گوشی موبایل، تبلت و ... خاصیت ضد رطوبت، ضد عرق، ضد گرد و خاک، ارگونومی ساخت جهت استفاده راحت، ضد نویز (نویز کنسلینگ)، گیمینگ، کیفیت HIFI و کیفیت ساخت بالای بدنه اشاره کرد.

نوع باتری این محصول لیتیوم یونی است. عمر باتری هدفون در حالت مکالمه 5 ساعت است و زمان مورد نیاز برای شارژ آن 1 ساعت است.

هندزفری بلوتوثی کوکو کلاسیک

این محصول بسیار شیک و طرحی مردانه دارد. دارای رنگ مشکی است. رابط آن بلوتوث است. استفاده از آن برای مکالمه و یا گوش دادن به موسیقی راحت است و به خوبی روی گردن می‌ایستد. این هدفون دارای نشانگر LED است. عمر باتری در حالت مکالمه 6 ساعت است. نوع باتری لیتیوم پلیمری است. کیفیت پخش صدا و انتقال صدا در حین مکالمه آن بسیار بالا است.

هندزفری بلوتوثی هایلو

هایلو یکی از بهترین برندها در زمینه تولید هندزفری بلوتوثی است. این محصول علاوه بر بلوتوث دارای رابط USB است. نوع طراحی در نظر گرفته شده برای این هدفون سبب شده تا به‌خوبی درون گوش قرار بگیرد و برای مثال با دویدن و راه رفتن هم به‌راحتی از گوش خارج نشود. وزن بسیار مناسب دو گوشی این هدفون، سبب شده تا در استفاده طولانی مدت، خستگی برای گوش به‌همراه نداشته باشد.

بلوتوث نسخه 5.2، امکان اتصال آسان و سریع را فراهم کرده است و البته باید بدانید که این محصول توانایی اتصال با گوشی‌های هوشمند سیستم‌ عامل اندروید و iOS را دارد. یکی دیگر از قابلیت‌های بسیار جذاب این محصول، بدون شک نویز کنسلینگ است که نویز‌های موجود در محیط را تا میزان بسیار قابل توجهی کاهش می‌دهد و در نهایت خروجی صدای بسیار با‌کیفیت را شاهد خواهید بود.

دوربین عکاسی؛ کادو تولد لاکچری برای آقایان

همانطور که می‌دانید، قیمت دوربین عکاسی با کیفیت بالا است. بنابراین این هدیه یک کادو تولد لاکچری محسوب می‌شود. دوربین‌ها انواع مختلفی دارند که شما می‌توانید با توجه به بودجه خود و سلیقه شخص مورد نظر مدلی از آن را انتخاب کنید. اگر شخص مورد نظر به گرفتن عکس‌های خانوادگی و چاپ آن علاقه دارد، می‌توانید یک دوربین چاپ سریع خریداری کنید.

در صورتی که شخص به عکاسی حرفه‌ای و انواع عکس مانند خانوادگی، طبیعت و ... علاقه دارد، می‌توانید یک دوربین عکاسی دیجیتال را خریداری کنید.

دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم

بعضی از افراد هنوز هم به چاپ عکس و داشتن عکسهای چاپی علاقه دارند. دوربین چاپ سریع یک هدیه خوب برای آقایان و یا پسرهایی است که به عکاسی و چاپ آن علاقه دارند. برای مراسم تولد خانوادگی و مهمانی و داشتن عکسهای یادگاری با دوستان و خانواده این دوربین بسیار مناسب است.

فوجی فیلم یک برند خوشنام در زمینه تولید انواع دوربین است. این دوربین بی شک عکسهایی با کیفیت بالا برای شما چاپ خواهد کرد. ابعاد عکس در این دوربین ۶۲ × ۴۶ میلی‌متر است.

دوربین عکاسی دیجیتال کانن

دوربین دیجیتال یک کادو لاکچری برای مرد است. آقایانی که به عکس گرفتن علاقه دارند با گرفتن این کادو بسیار خوشحال خواهند شد. کانن یکی از بهترین برندهای تولید دوربین عکاسی دیجیتال است. محدوده دقت حسگر این دوربین 20.0 مگاپیکسل و بیشتر است. دارای یک لنز است. رزولوشن فیلم 4K است. این دوربین دارای خروجی‌های HDMI،USB و خروجی تلویزیون است. تصاویر گرفته‌شده با این دوربین روی کارت حافظه از نوع SD /SDHC/SDXC (UHS-I support) ذخیره می‌شوند. منبع تغذیه‌ی این دوربین، باتری یون لیتیوم استاندارد است.

ست هدیه مردانه چرم

چرم اصل و طبیعی یک هدیه خوب برای آقایان است. این ست ها در انواع مختلف چرم طبیعی با قیمت بالا و چرم مصنوعی با قیمت مناسب‌تر تولید می‌شوند. در داخل ست کیف پول، جاکارتی، سر سوئیچ و کمربند وجود دارد. البته نوع اقلام موجود در بسته نیز سلیقه‌ای است. این ست می‌تواند یکی از انواع بهترین کادو تولد برای مرد باشد. زیرا قیمت مناسبی دارد و ماندگار است.

ست هدیه چرم مردانه بارز

چرم بارز یکی از بهترین تولیدیهای چرم طبیعی و اصل است. اقلام این ست شامل کیف پول، جاکارتی و کمربند است. در سه رنگ قهوه‌ای، مشکی و عسلی تولید شده است. قیمت آن نیز مناسب است. جهت تمیز شدن و نگهداری محصول از واکس معمولی استفاده شود حتما از تماس آب و نور خورشید (به مدت زیاد) با محصول خودداری نمایید.

ست هدیه چرم مردانه عطارد

این ست هدیه مردانه دارای جعبه بسیار شیک جهت هدیه دادن است. از چرم طبیعی با کیفیت تولید شده است. رنگ این ست مشکی براق است. اقلام محصول شامل کیف پول، جاکارتی، جاکلیدی و کمربند است. برای تمیز و براق کردن آن می‌توانی از واکس بی رنگ استفاده کنید.

آلات موسیقی برای عاشقان موسیقی

آقایانی که به موسیقی و نواختن آلات موسیقی علاقه دارند بسیار رمانتیک و احساساتی هستند. نگاه آنها به ابزار موسیقی مانند یک عضو بدن است. اگر شخصی که برای او کادو تولد خریداری می‌کنید به موسیقی علاقه دارد می‌توانید برای او یک ابزار موسیقی خریداری کنید. با این کار شما و هدیه شما هر لحظه در نظر او خواهید بود.

یاماها یکی از بهترین مارک‌های تولید آلات موسیقی است. اگر شخص مورد نظری که برای او هدیه می خرید به گیتار علاقه دارد، این محصول می‌تواند او را خوشحال کند. این گیتار دارای رنگبندی است. جنس صفحه رویی صنوبر، صفحه پشتی و کناری ماهون است. مقیاس ساز در این محصول ۶۵۴ میلی‌متر است.

ماشین اصلاح

همه آقایان به این ابزار بهداشتی نیاز دارند. تراشیدن موهای صورت از دوران بلوغ شروع می‌شود و همیشه ادامه دارد. یک ماشین ریش تراش خوب و با کیفیت می‌تواند هدیه‌ای خوب برای آقایان باشد و قطعا از آن خوششان خواهد آمد.

ماشین اصلاح موی صورت کیمی

این ماشین اصلاح صورت کیفیت خوبی دارد و سالها می‌توان از آن استفاده کرد. رنگ آن سفید و نقره‌ای است. اقلام همراه آن شارژر، برس تمیز کننده و محافظ است. قابلیت استفاده به صورت خشک و مرطوب را دارد. این ماشین اصلاح را می‌توان به عنوان یکی از مدرن‌ترین ماشین‌های اصلاح موجود در بازار معرفی کرد که با استفاده از تیغه‌های پیشرفته از جنس تیتانیوم و توانایی صفرزنی، شهرت زیادی کسب کرده است.

وزن این محصول 150 گرم است و از آنجا که وزن سبکی دارد در استفاده طولانی دست شما را خسته نمی‌کند. زمان شارژ 120 دقیقه است. زمان استفاده نیز 240 دقیقه است.

ماشین ریش تراش گودفری

این ماشین ریش تراش قیمت بسیار کمی دارد و اگر در خرید هدیه بودجه کمی دارید، می‌توانید این محصول را خریداری کنید. البته کیفیت و دوام آن بالا است. رنگ بدنه آن طلایی است. از این دستگاه می توان برای اصلاح کل بدن و صورت نیز استفاده نمود. دکمه خاموش و روشن دستگاه نیز در قسمت زیرین آن قرار دارد. این خط زن دارای سه عدد شانه اصلاح می باشد. لوازم جانبی آن شامل: روغن و برس تمیز کننده و 3 عدد شانه برای اصلاح و خط زدن دقیق و کابل شارژ می باشد.

ساعت مچی؛ هدیه تولد مردانه شیک

ساعت مچی مردانه استایل آقایان را شیک می‌کند. ساعت مچی در انواع مختلفی تولید می‌شود. بعضی از آنها حالت رسمی دارند و بعضی حالت اسپرت. در هر صورت می‌توانید در روز تولد پسرها و آقایان برای آنها یک ساعت مچی شیک کادو بدهید.

ساعت مچی مردانه اسکمی

این ساعت قیمت مناسبی دارد و دارای طرحی شیک و اسپرت است. از آن به عنوان تکمیل کننده هر استایلی می‌توان استفاده کرد. جنس شیشه ساعت معدنی است. جنس بدنه فلز استیل است. نوع قفل بند ساعت کلیپسی با محافظ است. قطر صفحه ۳۹ میلی متر است. این ساعت می‌تواند یک هدیه شیک و ماندگار و اقتصادی برای تولد آقایان باشد.

ساعت مچی مردانه کاسیو

کاسیو از برندهای محبوب و مشهور تولید ساعت در جهان است. جنس بدنه ساعت فلز است و جنس دستبند چرم است. جنس شیشه ساعت معدنی است. نوع قفل بند ساعت سگکی ساده است.

عطر مردانه به عنوان کادو تولد مردانه

همه افراد چه آقا چه خانم به بوی خوب علاقه دارند. عطرها و بوهای خوب هر کدام یادآور شخص خاصی است. بوی خوب باعث جذب افراد به سمت شما و بالا رفتن اعتماد به نفستان خواهد شد. در روز تولد آقایان عطر مردانه می‌تواند یکی از انواع بهترین کادو تولد برای مرد باشد. بوی عطر می‌تواند یادآور شما و هدیه‌تان برای آن شخص در هر لحظه باشد.

ادوپرفیوم مردانه نیفتی مدل ساواج

این عطر قیمت ارزان و مناسبی دارد. این عطر برای فصل زمستان و پاییز مناسب است. ادو پرفیوم مردانه نیفتی مدل ساواج دیور حجم 100 میلی لیتر با بوی تند و خنکی که دارد ،به‌محض اولین اسپری روی پوست و در محل نبض یا لباستان، بوی فلفل سیچوان، نارنج(مرکبات) و کهربا را احساس خواهید کرد. فلفل سیچوان با تندی خود، انرژی زیادی را به شما و کسانی که در اطرافتان حضور دارند، منتقل می‌کند. نارنج که از خانواده‌ی مرکبات است، بوی شیرینی دارد و شادی و نشاط را با خودش به ارمغان می‌آورد. کهربا هم با عطر خاصش باعث تند شدن این ترکیب عجیب‌وغریب سه‌گانه می‌شود.

ادو پرفیوم مردانه‌ی ساواج با بوی اغوا کننده اش برای هدیه دادن به عزیزانتان و مصرف روزانه‌ی آقایانی که در شهرهای بزرگ و پرترافیک زندگی و کار می‌کنند بسیار مناسب به نظر می‌رسد.

حجم این عطر 100 میلی لیتر است. برای فصل زمستان مناسب است. کشور مبادا این عطر فرانسه است. عطرهای تولید فرانسه بهترین بو و رایحه را دارند. نت آغازی این عطر چوب درخت سرو است. نت پایانی مشک و چوب کشمیر است. این محصول دارای رایحه گرم و تلخ است.

نکات مهم در خرید بهترین کادو تولد برای مرد:

بودجه:

در خرید هدیه باید به بودجه خود توجه کنید و اگر میزان بودجه‌تان کم است لیست انتخابی را محدود به بودجه کم کنید تا بتوانید بهترین ایده کادو تولد مردانه را بین آنها انتخاب کنید. البته بودجه کم به معنای کادوی بی ارزش نیست. گاهی شخص مورد نظر با گرفتن یک کتاب یا یک عطر اقتصادی بیشتر از هدیه لاکچری و گران خوشحال می‌شود.

سن و سال شخص:

در خرید کادو برای همه افراد به سن و سال او توجه کنید. شاید خرید یک کنسول بازی برای آقایان جوان مناسب باشد اما برای یک شخص میانسال دیگر جذابیتی ندارد. خرید کاد متناسب با سن شخص توجه و اهمیت شما و وسواس تان در خرید کادو را نشان می‌دهد.

نیاز شخص در آن زمان:

به آن فکر کنید که آن شخص در آن زمان به چه چیزی بیشتر احتیاج دارد. مثلا اگر گوشی او کهنه شده و قصد خرید یک گوشی خوب را دارد. یا اگر قصد خرید دوربین و یا هر چیزی را دارد. شما با خرید آن وسیله او را خوشحال کنید و نشان دهید تا چه اندازه به فکر او بوده‌اید.

علایق شخص مورد نظر:

قطعا نسبت به شخصی که برای او هدیه می خرید شناخت دارید و می‌دانید از چه چیزی خوشش می‌آید. شاید آن شخص به موسیقی، کتاب، لباس و … علاقه داشته باشد. پس شما باید برای داشتن بهترین ایده کادو تولد مردانه به علایق آن شخص توجه کنید تا، بیشترین تاثیر را روی او بگذارد.

لیستی از بهترین ایده کادو تولد مردانه خاص و شیک:

  • کنسول بازی برای عاشقان بازی کامپیوتری
  • دمبل، لباس ورزشی و ابزار ورزشی برای ورزشکاران
  • کتاب برای آقایان کتابخوان
  • لباس و هودی مردانه
  • ساعت مچی مردانه و ساعت هوشمند
  • هندزفری بلوتوثی
  • دوربین عکاسی برای علاقه مندان به عکاسی
  • ست کیف و کمربند چرم
  • عطر مردانه
  • عینک آفتابی برای خوش استایل‌ترین آقایان
  • ماشین اصلاح موی صورت
  • لوازم هنری برای آقایان هنرمند
  • آلات موسیقی برای علاقه مندان به موسیقی

بهترین کادو تولد برای آقایان:

در خرید کادو تولد فقط یک وسیله بهترین نیست و بیشترین ارزش را ندارد بلکه همانطور که گفتی باید به سن و سال و علایق شخص و بودجه خود توجه کنید. گاهی برای یک شخص بهترین هدیه یک کتاب و برای شخص دیگر یک گوشی موبایل است.

قیمت بهترین کادو تولد برای مرد (کادو تولد مرد ارزان و کادو تولد مردانه لاکچری و گران) :

در خرید کادو به قیمت آن توجه نکنید، بلکه ابتدا بودجه خود و علایق شخص را در نظر بگیرید. اگر به دنبال کادو تولد مردانه ارزان هستید کتاب و یا ست هدیه چرم مصنوعی گزینه خوبی است. اگر به دنبال خرید کادو تولد مردانه لاکچری و گران هستید دوربین عکاسی و گوشی موبایل و یا یک ساعت مچی اصل مارک دار گزینه خوبی است.

خرید اینترنتی بهترین کادو تولد برای مرد:

خرید اینترنتی یک راه عالی برای خرید کادو است. در سایت‌های اینترنتی تنوع محصولات با قیمت‌های مختلف بسیار بالا است. شما با توجه به نظرات سایر خریداران می‌توانید ایده خرید بهترین هدیه تولد مردانه را بگیرید. همچنین می‌توانید آدرس شخص را بدهید و او را سورپرایز کنید.

سخن آخر

خرید کادو تولد هم شما و هم شخص مورد نظر را خوشحال می‌کند. با این کار شما نشان می‌دهید تا چه اندازه به فکر آن شخص بوده‌اید و برایتان اهمیت دارد. در خرید کادو به نکات مهم توجه کنید تا وسیله‌ای که می‌خرید به کار آن شخص بیاید و او را خوشحال کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.