12 مدل ماسک زیر چشم برای آبرسانی و جوانسازی پوست

ماسک زیر چشم
5/5 - (1 امتیاز)

حتما برای شما هم پیش آمده که به آینه نگاه کنید و وضعیت پوستتان و آنچه که در آینه می‌بینید را دوست نداشته باشید. همه ما چنین روزهایی را تجربه می‌کنیم و خط و خطوط تا لک و و تیرگی‌های دور چشم باعث می‌شود از تماشای خودمان در آینه بیزار شویم. شما چطور؟ به خطوط و چین و چروک دور چشمتان، همان خط و خطوط عمرتان عادت کرده‌اید؟

آلرژی فصلی، عوارض سالخوردگی، خواب ناکافی و رژیم مراقبتی اشتباه از پوست دور چشم از عوامل ایجاد تیرگی و چین و چروک دور چشم هستند. اگرچه راهکارهای زیادی مثل انواع کرم دور چشم برای مراقبت از پوست پیشنهاد شده اما طبق تجربه مینی ژوپ هیچ محصولی تاثیرات مثبت و آنی انواع ماسک زیر چشم را ندارد.

عملکرد انواع ماسک زیر چشم مثل تزریق مواد مغذی، کلاژن و ترکیبات ترمیمی به صورت مستقیم به موضع چروک و آسیب دیده پوست است. امروز و به اتفاق شما در مامان لیست به مرور 11 مدل ماسک آبرسان زیر چشم می‌پردازیم که اثرات فوری و چشمگیر آن‌ها ضامن سلامتی پوست دور چشم‌ها خواهد بود.

معرفی و بررسی انواع ماسک آبرسان زیر چشم

مدل پر فروش

ماسک زیر چشم زوزو مدل طلا وزن 7.5 گرم

مشخصات محصول

  • مخصوص: زیر چشم
  • مناسب برای: پوست چرب، خشک، معمولی، دارای آکنه، مختلط
  • تعداد در هر بسته: 2 عدد

با افزایش سن خطوط زیر زیر چشم و پرکلاغی اطراف آن خودنمایی می‌کنند. در این دوره هیچ چیز به اندازه استفاده مداوم از ماسک زیر چشم زوزو مدل طلا نمی‌تواند به رفع این چین و چروک کمک کند.

ماسک زیر چشم زوزو حاوی ویتامین و ترکیبات آبرسان پوست است. در این محصول از گرانول‌های طلا استفاده شده و به صورت تکی تولید می‌شود. هر بسته حاوی دو عدد ماسک برای یک بار استفاده است.

ماسک زیر چشم بایو آکوا مدل HYDRATING MOISTURIZING

مشخصات محصول

  • مخصوص: زیر چشم، صورت
  • مناسب برای: پوست چرب، خشک، معمولی، دارای آکنه، مختلط
  • تعداد در هر بسته: 60 عدد

ترکیبات کلاژن ساز ماسک زیر چشم بایو آکوا به رفع تورم و تیرگی پوست زیر چشم کمک می‌کند. این محصول حاوی عصاره‌های تقویت کننده بافت دور چشم است که پوست خسته را تلطیف و آبرسانی می‌کنند.

برای استفاده کافی است دو ماسک را در نواحی مختلف زیر چشم و حتی خطوط دور لب و گردن قرار دهید. بعد از بیست دقیقه می‌توانید ماسک را بدون نیاز به آبکشی جدا کنید و منتظر بمانید تا ترکیبات آن جذب پوست شود.

ماسک دور چشم ایمجز مدل SEAUCYSKET

مشخصات محصول

  • مخصوص: زیر چشم، صورت
  • مناسب برای: پوست چرب، خشک، معمولی، دارای آکنه، مختلط
  • تعداد در هر بسته: 60 عدد

هیچ چیز به اندازه تماس مستقیم ترکیبات آبرسان با پوست نمی‌تواند حالت ارتجاعی و بافت روشن و جوان آن را بازگردانی کنند. ماسک زیر چشم ایمجز حاوی ویتامین E و کلاژن است و بعد از تکمیل دوره مصرف می‌توانید اثرات آن را در رفع چروک، تیرگی چشم و آبرسانی عمیق پوست مشاهده کنید.

بعد از قرار دادن ماسک روی صورت لازم است با نوک انگشتان آن را ماساژ دهید تا ترکیبات به خوبی جذب پوست شوند.

ماسک زیر چشم رز بری مدل چای سبز

مشخصات محصول

  • مخصوص: زیر چشم
  • مناسب برای: پوست چرب، خشک، معمولی، دارای آکنه، مختلط
  • تعداد در هر بسته: 60 عدد

ترکیب اصلی ماسک دور چشم رزبری عصاره چای سبز است که برای انواع پوست معمولی تا مختلط و آکنه‌دار مناسب خواهد بود. این ماسک به آبکشی نیاز ندارد؛ فقط لازم است قبل از خواب دو پد ژله‌ای را زیر چشم یا اطراف لب قرار دهید و به مرور زمان تنظیم چربی پوست، سفت شدن بافت و رفع تیرگی زیر چشم را مشاهده کنید.

ماسک دور چشم بایو آکوا مدل Orange & Green Tea

مشخصات محصول

  • مخصوص: دور چشم
  • مناسب برای: پوست خشک، معمولی، حساس
  • تعداد در هر بسته: 36 عدد

برای آبرسانی و رفع چین و چروک زیر چشم می‌توانید از انواع ماسک صورت و ماسک‌های دور چشم هم استفاده کنید. ماسک دور چشم بایو آکوا در بسته‌بندی 36 عددی تولید می‌شود. این محصول حاوی هیالورونیک اسید و عصاره پرتقال است و برای لیفت نقاط مختلف چشم از جمله زیر چشم مناسب خواهد بود.

پرتقال و ویتامین C به کار رفته در این ماسک به مرور زمان تیرگی و تورم زیر چشم را برطرف می‌کنند. برای استفاده تنها کافی است دو ورقه از ماسک را با پنس یا موچین بردارید و روی موضع قرار دهید، 30 دقیقه صبر کنید و سپس محل را با پنبه پاک کنید.

ماسک زیر چشم وی اچ آ مدل HYALURONIC ACID

مشخصات محصول

  • مخصوص: زیر چشم
  • مناسب برای: پوست چرب، خشک، معمولی، حساس، آکنه، مختلط
  • تعداد در هر بسته: 60 عدد

کلاژن و هیالورونیک اسید دو ماده مغذی و معجزه‌آسا در ماسک دور چشم وی اچ آ هستند که با نفوذ به بافت‌های عمیق چین و چروک و تیرگی زیر چشم را برطرف می‌کنند.

سایر عناصر تقویت کننده و ترمیمی این ماسک شامل فروکتان و ویتامین B5 هستند که سدی قوی در برابر تبخیر رطوبت پوست ایجاد می‌کنند. طبق دستور مصرف لازم است هر شب به مدت 10 تا 20 دقیقه ماسک را زیر چشم قرار و ماساژ دهید.

ماسک زیر چشم ونزن مدل VENZEN GOLD

مشخصات محصول

  • مخصوص: زیر چشم
  • مناسب برای: پوست چرب، خشک، معمولی، حساس، مختلط
  • تعداد در هر بسته: 60 عدد

استفاده از ماسک یا پچ‌های زیر چشم به سبب طراحی منحصر به فردی که دارند بسیار ساده است. ماسک زیر چشم ونزن مدل VENZEN GOLD حاوی ویتامین A، ویتامین C و ویتامین B3 بوده و روند پیری پوست اطراف چشم را به تعويق می‌اندازد.

عصاره اصلی این ماسک طلا است که گردش خون زیر پوست دور چشم را افزایش می‌دهد. طبق دستورالعمل محصول ابتدا باید دو ماسک را به خوبی زیر چشم قرار و ماساژ دهید؛ سپس بعد از 15 دقیقه بدون نیاز به آبکشی ماسک‌ها را از روی پوست بردارید.

ماسک زیر چشم لنبنا مدل VITAMIN C HYDRA GEL

مشخصات محصول

  • مخصوص: چشم
  • مناسب برای: پوست چرب، خشک، معمولی، حساس، مختلط
  • تعداد در هر بسته: 60 عدد

اکثر کرم‌های روشن کننده دور چشم حاوی ویتامین C هستند. ماده اصلی ماسک دور چشم لنبنا نیز ویتامین C است که با خونرسانی به زیر چشم میزان آب درون سلولی را افزایش می‌دهد.

این محصول یک ویژگی متمایز دارد و به دنبال مصرف مداوم به حذف کیسه‌های ریز دور چشم کمک می‌کند.

ماسک زیر چشم سرسان لاو مدل GOLD

مشخصات محصول

  • مخصوص: چشم و خط لبخند
  • مناسب برای: پوست چرب، خشک، معمولی، حساس، مختلط
  • تعداد در هر بسته: 60 عدد

مشغله‌ روزمره، استرس و روند پیروی سه عامل اصلی تیرگی و پف زیر چشم هستند. ماسک زیر چشم سرسان لاو با عصاره طلا تولید شده و پوست اطراف چشم را به خوبی مرطوب می‌کند.

حتی اگر هنوز خطوط پرکلاغی گوشه و کنار چشمانتان آشکار نشده‌اند بد نیست از این ماسک آبرسان برای جلوگیری از وقوع پیری زودرس استفاده کنید.

ماسک دور چشم بایو آکوا مدل HA Polypeptide

مشخصات محصول

  • مخصوص: زیر چشم
  • مناسب برای: پوست چرب، خشک، معمولی، حساس، مختلط
  • تعداد در هر بسته: 2 عدد

تیرگی و افتادگی پوست دور چشم معضلی است که ممکن است از همان سنین جوانی با آن دست و پنجه نرم کنید؛ اما خوشبختانه با ماسک زیر چشم بایو آکوا می‌توانید با رویکردی پیشگیرانه و به موقع پپتیدهای غنی از هیالورونیک اسید را به نواحی مستعد چین و چروک تزریق کنید.

این ماسک خشکی پوست دور چشم را کاهش می‌دهد و با افزایش کلاژن‌سازی گزینه مناسبی برای لیفت صورت است.

ماسک صورت و زیر چشم بیوتی فیس مدل عسل و کلاژن و ذرات طلا

مشخصات محصول

  • مخصوص: صورت، زیر چشم
  • مناسب برای: پوست چرب، خشک، معمولی، حساس، مختلط
  • تعداد در هر بسته: 2 عدد

ماسک صورت و زیر چشم بیوتی فیس ترکیبی موثر از پروتئین کیوی یا جو دوسر و کلاژن است. این ترکیبات سدی قوی در برابر تبخیر رطوبت و آب درون سلولی ایجاد و از این طریق پوست را تغذیه می‌کنند.

ماسک بیوتی فیس علاوه بر زیر چشم برای تمامی نواحی صورت به ویژه در افراد بالای 35 سال قابل استفاده است.

ماسک زیر چشم گوانجینگ

سلامی دوباره به جوانی با ماسک‌های زیر چشم

چین و چروک اطراف چشم و لک و تیرگی‌هایی که می‌بینیم بخشی از دارایی‌های عمرمان هستند که شکل گیری آن‌ها احتمالا با تجربیات زیادی همراه بوده است. با این حال اکثر بانوان با افزایش سن و به مرور زمان نسبت به این عوارض طبیعی پوستی حساس می‌شوند و به امتحان کردن اعمال زیبایی غیر تهاجمی و تهاجمی نظیر تزریق بوتاکس روی می‌آورند.

انواع ماسک چشم راهکار پیشگیرانه‌ای هستند که می‌توانید از همان سنین جوانی برای طراوت بیش‌تر پوست و مراقبت از آن امتحان کنید. ساختار این ماسک‌ها درست مثل دو برچسب است که زیر پوست چشم و در ناحیه‌ای که چین و چروک و لکه‌ها متمرکز هستند قرار می‌گیرند. ممکن است این ماسک‌های زیبایی را با عناوینی مثل پچ دور چشم هم دیده باشید.

تجربه ثابت کرده تماس مستقیم ماسک‌های دور چشم به دلیل سرازیر شدن ترکیبات آبرسان و مغذی پوست به پوست حساس این ناحیه اثرگذاری بیش‌تری دارد. پچ یا ماسک‌های زیر چشم لایه بسیار نازکی هستند که در بسته‌های چند ده تایی تولید می‌شوند. استفاده از این محصولات باید مطابق با دستور مصرف سازنده صورت گیرد.

علاوه بر ماسک، استفاده از کرم دور چشم نیز کمک زیادی به جوان ماندن پوست اطراف چشم شما دارد.

چه کسانی به ماسک زیر چشم نیاز دارند؟

کوچک‌ترین تغییراتی در روتین مراقبت از پوست می‌تواند به کاهش عوارض پوستی دور چشم کمک کند. فکر می‌کنید شما هم کاندید استفاده از پچ‌های دور چشم باشید؟

از چین و چروک زیر تا خطوط پنجه کلاغی

اطراف چشمانتان را با دقت بررسی کنید. چین و چروک ریز تا خطوط پنجه کلاغی همه و همه عوارض افزایش سن هستند که دیر یا زود به سراغ شما هم می‌آیند. بنابراین می‌توانید با رویکرد پیشگیرانه و یا در صورت مشاهده این خطوط استفاده از ماسک زیر چشم را آغاز کنید.

حلقه‌های تیره و پف زیر چشم

تیره شدن پوست چشم یکی از تظاهرات کم آبی و دهیدراتاسیون پوست است. به هر دلیلی مثل آلودگی هوا، کم خوابی، رژیم غذایی اشتباه و ... ممکن است پوست دور چشم‌ها دچار این عارضه شود.

انواع ماسک مخصوص چشم حاوی ترکیبات آبرسان نظیر هیالورونیک اسید و ویتامین C هستند. این مواد آبرسان طبیعی هستند و به واسطه طراحی خاص پچ دور چشم به خوبی به بخش‌های عمقی پوست می‌رسند.

خشکی و ترک‌های پوست دور چشم

پوست خشک استعداد بیش‌تری برای ایجاد چین و چروک دارد. اگر پوستتان خشک است زودتر از بقیه با مهمان ناخوانده تیرگی و خطوط دور چشم روبرو می‌شوید.

توصیه مینی ژوپ استفاده از کرم‌های تخصصی دور چشم به همراه مصرف دوره‌ای ماسک زیر چشم است.

نگاهی بر ترکیبات موثر انواع ماسک زیر چشم

کشور کره جنوبی پیشتاز تولید ماسک‌های زیر چشم با طراحی متمایز بود. این ماسک‌ها یا پچ‌های زیبایی پد یک لایه نازکی هستند که به ترکیبات آبرسان و مغذی زیر آغشته می‌شوند:

  • کافئین و پانتنول برای جوانسازی پوست: این ترکیبات با بهبود خونرسانی به پوست اطراف چشم عوارض سالخوردگی را کاهش می‌دهند.
  • هیالورونیک اسید، ویتامین C و E: مهم‌ترین ترکیبات آبرسان که در اکثر کرم‌های مرطوب کننده پوست وجود دارند هیالورونیک اسید و ویتامین‌های ضروری C و E هستند.
  • آلوئه ورا و روغن‌های طبیعی آرامش بخش: این ترکیبات گیاهی به تسکین و نرمی پوست اطراف چشم کمک می‌کنند. از گیاهان زیادی نظیر عصاره عصاره گیاه چای در تولید ماسک زیر چشم استفاده می‌شود.

راهنمای گام به گام استفاده از ماسک زیر چشم

ماسک‌های زیر چشم به صورت یک بار مصرف تولید می‌شوند و قبل از هر بار استفاده باید پوست را مطابق با راهنمای زیر آماده‌سازی کنید:

  1. ابتدا پوست دور چشم را با تونر ملایم یا ژل‌ شستشو صورت پاکسازی کنید. هنگام استفاده از ماسک زیر چشم پوست باید عاری از هر نوع ماده آرایشی باشد.
  2. در هر بار استفاده دو پچ به صورت جداگانه زیر پوست چشم قرار دهید و به مدت 10 تا 20 دقیقه بی‌حرکت بمانید. این زمان بسته به راهنمای مصرف کننده که روی بسته‌بندی محصول درج می‌شود متغیر است.
  3. بعد از استفاده از بچ دور چشم می‌توانید از انواع کرم و سرم ویتامین سی یا کرم‌های دور چشم استفاده کنید.

قیمت بهترین ماسک زیر چشم:

قیمت بهترین ماسک مخصوص چشم بستگی به برند و حجم و ایرنی و یا خارجی بودن آن دارد. همیشه قیمت بالا نشانه خوب بودن کالا یست. بلکه باید با توجه به سازگاری پوست خود با محصول انتخاب کنید.

شما چه فکر می‌کنید؟

ویژگی‌های بافتی و موقعیت آناتومیک خاص پوست دور چشم مراقبت بیش‌تری نسبت به سایر نقاط صورت می‌طلبد. انواع ماسک زیر چشم که در بازار با عنوان پچ دور چشم هم شناخته می‌شوند به طور مستقیم روی پوست زیر چشم قرار می‌گیرند و این ناحیه را آبرسانی می‌کنند.

هیالورونیک اسید، کلاژن، ویتامین C، طلا و عصاره چای ترکیبات اصلی انواع ماسک آبرسان زیر چشم را تشکیل می‌دهند. درباره تاثیرات استفاده از این ماسک‌ها بر رفع چین و چروک و جوانسازی پوست این ناحیه چه فکر می‌کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.