راهنمای قیمت و خرید پشه بند نوزاد ارزان و با کیفیت

5/5 - (5 امتیاز)

اگر یک نوزاد یا کودک خردسال در خانه دارید قطعا به فکر آرامش هرچه بیشتر او در هنگام خواب هستید. در فصل بهار و تابستان حشرات این آرامش را بر هم می‌زنند. همانطور که می‌دانید نیش بعضی حشرات موجب خارش و سوزش و حساسیت پوستی می‌شود. همچنین بعضی از حشرات ناقل بیماری هستند و عامل ایجاد بیماری در کودکان و بزرگسالان خواهند بود. بنابراین شما باید به فکر خرید یک پشه بند نوزاد برای فرزند دلبندتان باشید.
استفاده از پشه بند تنها محدود به خانه و فصل بهار و تابستان نیست. بلکه شما برای مسافرت و حتی پیکنیک نیز برای در امان نگه داشتن کودک از نیش حشرات باید از پشه بند در هنگام خواب برای کودک استفاده کنید.

پشه بند چیست؟

پشه بند یک وسیله توری است که روی چند پایه فلزی نصب شده است. این تور از ورود حشرات به داخل جلوگیری می‌کند و به وسیله زیپ یا چسب باز و بسته می‌شود. جمع کردن آن بسیار راحت است. این وسیله در انواع مختلفی در بازار وجود دارد. ما در اینجا نمونه‌های مختلف  و با کیفیتی از پشه بند کودک را برای خرید به شما معرفی می‌کنیم. شما با توجه به نیاز و سلیقه خود می‌توانید مدل آن را انتخاب کنید.

پیشنهاد ویژه

مشخصات:

  • ابعاد 40×75×105 سانتی‌متر
  • وزن 295 گرم

این پشه بند کودک یک وسیله مناسب برای محافظت از کودک شما در مقابل نیش حشرات است. توری ریز این مدل پشه بند اجازه ورود هیچ موجود زنده ای را به داخل آن نمی دهد و خواب آرامی را برای کودک به ارمغان می آورد. این پشه بند دارای ساختاری شبیه به چتر است که باعث می شود حمل و نگهداری آن بسیار آسان باشد و این پشه بند را به انتخابی ایده آل در مسافرت ها تبدیل کرده است. این پشه بند برای نوزادان مناسب است. وزن آن سبک است و جابجایی آن راحت است. باز و بسته کردن و جمع کردن آن بسیار راحت است.

مدل ارزان

پشه بند کودک اسپرینگ مدل چتری

مشخصات:

  • ابعاد 100*100*90 سانتی‌متر
  • وزن 300 گرم

تور این پشه بند دارای منافذ ریز می‌باشد که قابلیت گردش هوا را دارد و اجازه ورود هیچ حشره‌ای به داخل را نمی‌دهد. باز و بسته کردن و جمع شدن آن راحت است. این مدل وزن سبکی دارد و به راحتی جابجا می‌شود. جنس تور آن در شست‌شو مقاوم است. قیمت این پشه بند اقتصادی و مناسب است. با خرید آن خواب راحتی را به کودکتان ارمغان دهید. این پشه بند دارای رنگبندی مختلف و مخصوص دختر و پسر است. طرح و کیفیت دوخت آن عالی است.

مشخصات:

  • در: دارد
  • ابعاد 90*5*70 سانتی‌متر
  • جنس: پارچه

این پشه بند یک مدل کامل است، زیرا دارای یک تشک و بالش است. جنس تور آن بسیار مرغوب و قابل شست‌شو است. تشک و بالش نیز قابل شست‌شو هستند. کیفیت دوخت و جنس داخلی تشک نیز از مرغوب‌ترین جنس‌ها است. با توجه به داشتن تشک و بالش قیمت آن بسیار مناسب و اقتصادی است. باز و بسته شدن آن بندی است. این مدل طرح و زیبایی منحصر بفردی دارد. جمع شدن آسان، این پشه بند را به وسیله‌ای مناسب برای مسافرت و پیک نیک تبدیل کرده است.

مشخصات:

  • در: دارد
  • ابعاد 100*70*50 سانتی‌متر
  • جنس: پارچه

این پشه بند کودک دارای تشک و بالش است. از ویژگی‌های مثبت آن جنس تشک و قطر آن است که برای خواب کودک بسیار مناسب است. جنس تور و تشک قابل شست‌شو و مقاوم است. باز و بسته شدن این مدل بندی است. این پشه بند وزن سبکی دارد و برای مسافرت و جابجایی مناسب است. قیمت این مدل بسیار مناسب است. تور این مدل منافذ ریزی دارد که قابلیت گردش هوا دارد و مانع ورود حشرات به داخل می‌شود. کیفیت دوخت و زیبایی این پشه بند از امتیاز بالایی برخوردار است.

مشخصات:

  • در: دارد
  • سایز 104x63x50 سانتی‌متر
  • جنس: پارچه

این پشه بند نوزاد یکی از ایمن‌ترین مدل‌ها است. قسمت بالای آن تور با منافذ ریز است که مانع ورود حشرات می‌شود و قسمت پایین آن از جنس پلی استر است که حشرات زمینی قادر به سوراخ کردن آن نخواهند بود. باز و بسته کردن آن راحت است و با زیپ انجام می‌شود. جنس تور و پارچه و زیپ آن بسیار مقاوم و مرغوب است. وزن آن 500 گرم است. با توجه به وزن سبک جابجایی آن راحت است. بسته بندی این محصول به صورت کیف زیپ دار و قابل حمل میباشد.

پشه بند نوزاد مدل giraffe

مشخصات:

  • در: دارد
  • ابعاد 102x61x41 سانتی‌متر
  • جنس: پارچه
  • دارای تشک و بالش و ساک حمل و کیف مخصوص

این پشه بند نوزاد تهیه شده از بهترین مواد اولیه شامل پارچه تترون ،توری حریر و فنر های فلزی مرغوب با روکش محافظ ابریشمی که مانع پاره شدن و آسیب زدن به توری و پارچه محصول می شود.این محصول با دارا بودن شش فنر که قابلیت باز و بسته شدن پشه بند را مهیا می کند در کاهش حجم و در نتیجه حمل و نقل راحت تر به خانواده ها کمک می کند.الیاف سبک استفاده شده در محصول به کاهش وزن نهایی آن کمک شایانی کرده است. این پشه بند دارای یک تشک و بالش با جنس پارچه داخلی مرغوب و پر شده از الیاف پنبه قابل شست‌شو است. دارای ساک حمل و کیف مخصوص قابل شست‌شو است. تشک و بالش به صورت جداگانه نیز قابل استفاده هستند. با توجه به چند کاره بودن این محصول قیمت آن بسیار اقتصادی و مناسب است.

پشه بند کودک هپی بی بی طرح خرس

مشخصات:

  • در: دارد
  • ابعاد 97x55x44 سانتی‌متر
  • جنس: پارچه

این محصول دارای وزن 300 گرم است. حمل و نقل آن بسیار راحت است. در قسمت پایین از جنس پارچه پلی استر استفاده شده است که مانع ورود حشرات زمینی خواهد شد. و قسمت بالا نیز از تور با منافذ ریز تشکیل شده است. این تور قابلیت گردش هوا دارد و مانع ورود حشرات به داخل می‌شود. باز و بسته شدن آن به وسیله زیپ است. این پشه بند دارای یک تشک و بالش است. جنس تشک و بالش مرغوب و مقاوم در شست‌شو است. این محصول دارای کاور برای نگهداری است. این مدل دارای طرح و ظاهر بسیار زیبا و کودکانه‌ای است. کیفیت دوخت آن نیز عالی است.

مشخصات:

  • در: دارد
  • ابعاد 109x68x47 سانتی‌متر
  • جنس: پارچه

یکی از جذاب‌ترین مدل‌ها این پشه بند کودک است. دارای طرحی زیبا و کودکانه است. وزن سبکی دارد و برای جابجایی بسیار مناسب است. قسمت پایین آن پارچه ضد نفوذ حشرات است و قسمت بالا تور با منافذ ریز که مانع ورود حشرات می‌شود. باز و بسته شدن این محصول با زیپ است. جنس زیپ آن مقاوم است. با خرید این پشه بند کودک و نوزاد خواب راحتی را به فرزندتان هدیه دهید.

پشه بند کودک آسیم مدل کوالا

  • در: دارد
  • نوع بست در: زیپ
  • جنس: پارچه

پشه بند کودک مدل آسوده خیال

  • در: دارد
  • نوع بست در: زیپ
  • جنس: پارچه

پشه بند کودک نونا مدل سنا

  • در: دارد
  • نوع بست در: زیپ
  • جنس: پارچه

نکات مهم در هنگام خرید پشه بند نوزاد:

جنس پشه بند نوزاد:

جنس تور پشه بند معمولا پارچه یا پلاستیک (پلی استر) است. جنس آن باید به گونه‌ای باشد که در مقابل نور آفتاب و شست‌شو مقاوم باشد. همچنین جنس سبکی باشد که به راحتی جابجا شود. قابلیت گردش هوا بودن جنس نیز از دیگر نکاتی است که باید در هنگام خرید به آن توجه کنید.

آپشن و امکانات پشه بند:

پشه بندها در انواع مختلفی در بازار وجود دارند. برخی ساده و برخی دارای کفه‌ی تشک و برخی موزیکال و چراغ دار هستند. شما با توجه به نیاز و سلیقه خودتان هر مدلی را می‌توانید خریداری کنید.

نحوه‌ی باز و بسته شدن درب پشه بند نوزاد:

درب پشه بندها به سه نوع باز و بسته می‌شوند. زیپی، چسبی و بندی. خرید هر مدل به سلیقه شما بستگی دارد. فقط شما باید در انتخاب هر مدل به کیفیت چسب، بند و زیپ بسیار توجه کنید. زیرا درب آن زیاد باز و بسته می‌شود و باید با کیفیت و مقاوم باشد.

سایز پشه بند نوزاد:

یکی از مهم‌ترین نکات هنگام خرید پشه بند سایز آن است. شما باید به سن کودک و قد او توجه کنید. برای نوزادان پشه بند بسیار بزرگ ایمن نیست و در جابجایی آن و مکان اشغال شده توسط آن به مشکل خواهید خورد. برای خردسالان هم پشه بند سایز کوچک دردسر ساز خواهد بود و کودک نمی‌تواند در آن استراحت کند و راحت باشد.

ظاهر و زیبایی پشه بند کودک:

پشه بند کودک وسیله‌ای است که چه در خانه و چه در مسافرت زیاد جابجا می‌شود و در هر مکانی که کودک بخوابد شما به قرار دادن آن نیاز خواهید داشت. بنابراین باید به ظاهر و زیبایی آن توجه کنید. همچنین در هنگام خرید به جنسیت کودکتان توجه کنید و رنگ و طرح دخترانه یا پسرانه خریداری کنید.

قابلیت شست‌شو بودن پشه بند نوزاد:

پشه بند نیز مانند تمام وسایل دیگر مربوط به کودک هر چند وقت یکبار نیاز به شست‌شو دارد. بنابراین چه جنس پارچه‌ای و چه جنس پلی استر حتما نوع مرغوب آن را خریداری کنید. تا در شست‌شو مقاوم باشد.

انواع مدل‌های پشه بند نوزاد:

پشه بند چتری نوزاد:

تور این مدل به شکل هلال و چتر است. این مدل به راحتی قابل جمع شدن است. وزن سبکی دارد و به راحتی جابجا می‌شود. این مدل ساده ترین نوع پشه بند کودک است و قیمت آن نسبت به سایر مدل‌ها ارزانتر است.

پشه بند موزیکال کودک:

ابن نوع برای کودکانی که در خواب بی‌قراری می‌کندد و گریه می‌کنند بسیار مناسب است. قیمت این پشه بند نسبت به مدل ساده بالاتر است. اکثر انواع این مدل دارای تشک همراه هستند. و با روشن شدن یک موزیک ملایم پخش می‌کنند. باز و بسته شدن این مدل نیز و جمع شدن آن راحت است.

پشه بند تشک دار نوزاد:

این مدل پشه بند کودک دارای یک تشک نوزاد و بالش است. که به وسیله‌ی چسب به کف متصل است. برای مسافرت این مدل مناسب است. فقط به جنس پارچه تشک توجه کنید تا جنس مرغوبی خریداری کنید که در شست‌شو مقاوم باشد.

قیمت پشه بند کودک و نوزاد:

پشه بندها قیمتی در حدود 200 هزار تا 1 میلیون دارند. انواع تشک دار و موزیکال قیمت بالاتری دارند.

سخن آخر

پشه بند وسیله‌ای است که نه تنها برای کودک بلکه برای بزرگسالان نیز موجب خواب راحت و محافظت در مقابل آزار حشرات و نیش حشرات می‌شود. اگر در حال خرید سیسمونی هستید یک پشه بند را نیز به لیست خود اضافه کنید.
خرید اینترنتی یکی از بهترین راه‌های خرید کردن سیسمونی برای مادر باردار است. علاوه بر اینکه لازم نیست زمان زیادی را در بیرون بین مغازه‌ها بگردید، در خرید اینترنتی می‌توانید محصولات بیشتری را مشاهده کنید و قیمت و جنس آن‌ها را باهم مقایسه کنید و نظر دیگر خریداران را نیز مشاهده کنید. در این سایت ما نمونه‌هایی با کیفیت پشه بند را برای خرید به شما معرفی می‌کنیم.

13 نظر

  1. سولین پاسخ

    پشه بند نوزاد برای اول بهار و تابستان و مهر ماه به کار میاد ولی چون الان فصل استفادش نیست شاید بشه با قیمت کمتری تهیه‌ش کرد

  2. یلدا پاسخ

    پشه بند نوزاد خیلی ضروریه، مرسی بابت این مطلب مفید، مدل‌هاییم که معرفی کردید متنوعن.

  3. علی پاسخ

    پشه بند کودک از کجا بخرم؟
    این مدل ها
    پشه بند چتری . پشه بند فنری . پشه بند قدیمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.