خرید بهترین کادو سالگرد ازدواج برای زن و مرد

Rate this post

خرید هدیه کاری است که همیشه با وسواس همراه است مخصوصا اگر پای مناسبت‌های مهم مانند تولد و یا سالگرد ازدواج به میان باشد. کادو سالگرد ازدواج یکی از همان هدیه‌های خیلی مهم به حساب می‌آید که ممکن است در طول سال بار‌ها به آن فکر کنید و یا حتی چیز‌هایی را برای خریدن نشان کنید. برای آسان‌تر کردن خرید بهترین کادوی سالگرد ازدواج چند ایده‌ی بسیار خوب برای شما داریم که در این قسمت در مورد آن‌ها صحبت خواهیم کرد.

مدل محبوب

تابلو رویامد مدل آرامیس

اگر همسر شما اهل هنر و علاقه مند به جزئیات است اهمیت میدهد این تابلو های مینیاتوری بسیار زیبا می‌تواند درخشش شادی را در چشمان او نمایان کند. این تابلو ها در انواع و اقسام طرح ها موجود هستند که تعدادی از آن‌ها می‌تواند حتی برای آقایان هم مناسب باشد.

به طور کلی ماندگاری تابلو ها آن ها را تبدیل به هدایای ارزشمندی کرده است که در هر مناسبت میتواند طرف مقابلتان را خوشحال کند.

نمی‌توان منکر این شد که گل ها میتوانند زیبا‌ترین هدایای دنیا باشند. آن‌ها می‌توانند عشق را همان‌گونه که هست منتقل کنند حتی یک شاخه گل با گران‌ترین هدایا برابری می‌کند. اما غیر‌ماندگار بودن آن‌ها دلیلی است که اغلب ما را از خریدشان پشیمان می‌کند.

رزهای جاودان گل‌های کاملا طبیعی هستند که فرایند رشد آن‌ها تثبیت شده و تا سه سال ماندگاری دارند. این محصول علاوه بر رز جاودان جعبه‌ای موزیکال نیز دارد که می‌توان به عنوان یک دکوری خاص و جذاب بر روی میز آرایش یا حتی میز کار از آن استفاده کرد.

جعبه موزیکال ایل تمپو ول

از دیگر جعبه‌های موزیکال که بسیار پر طرفدار نیز هستند این جعبه‌های کوچک و زیبای ایل تمپو ولا است. این جعبه‌های موزیکال می‌تواند هدیه‌ای بسیار مناسب برای افرادی باشد که به جعبه‌های موزیکال علاقه دارند. با انتخاب موزیک جعبه‌های موزیکال نیز می‌توانید احساس خود را به طور کامل به همسرتان القا کنید.

پک بهداشتی مردانه روبرتو کاوالی مدل uomo

پک‌های بهداشتی هدایای بسیار کاربردی هستند که مورد استفاده‌ی تمام افراد قرار می‌گیرند. اگر می‌خواهید برای همسر خود هدیه‌ای بدون دردسر و بدون ریسک خریداری کنید پک‌های بهداشتی گزینه‌های خوبی برای شما خواهند بود. این پک‌ها در انواع و اقسام قیمت‌ها و مدل‌ها در دسترس هستند و هدایایی بسیار شیک نیز محسوب می‌شوند.

پک بهداشتی مردانه‌ی روبرتو کاوالی رایحه‌ای گرم و شیرین و بسیار شیک دارد. این پک شامل یک عدد عطر ۱۰۰ میل روبرتو کاوالی و یک شاور ژل ۱۰۰ میل است که می‌تواند مورد پسند تمام آقایان شیک پوش و با‌سلیقه باشد. رایحه‌های زنانه‌ی این پک‌ها نیز برای هدیه دادن به خانم‌ها بسیار مناسب هستند.

پک مراقبت و جوانسازی پوست جی وان مدل Night Routine

یک نصیحت دوستانه، اگر می‌خواهید دل خانمی را به دست آورید به او کرم‌های مراقبت از پوست هدیه دهید. البته با توجه به این که این هدیه، هدیه‌ی سالگرد ازدواج است یعنی شما دل این خانم را خیلی وقت پیش به دست آورده‌اید اما الان هم با دادن این هدیه می‌توانید این پیغام را بدهید که هر چه برای او مهم باشد برای شما هم مهم است.

این پک مراقبت پوستی شامل هر آن چیزی است که یک خانم در روتین پوست خود به آن نیاز دارد. این پک حاوی یک پاک کننده‌ی عمیق صورت، کرم ضد چروک قوی، کرم مرطوب کننده و یک ماسک سیاه است. خواص هر یک از این محصولات آنقدر زیاد است که با داشتن هر کدام از آن ها از خرید بقیه‌ی محصولات پوستی بی نیاز می‌شوید. البته در هنگام خرید این پک‌ها به سن همسر خود توجه کنید زیرا محصولات این پک برای افراد پایین ۳۰ سال مناسب نیستند.

خودکار یوروپن مدل فردوسی

اگر همسر شما شاغل است خودکار‌های یوروپن می‌توانند یکی دیگر از هدایای مناسب برای وی باشد. این خودکار‌ها برای افراد شاغل هدیه‌ای بسیار دوست داشتنی و شیک هستند. از طرفی دیگر یک خودکار می‌تواند همیشه همراه همسر شما باشد و او را به یاد شما بیاندازد.

این مدل منحصر به فرد به مناسبت هزارمین سالگرد سروده شدن شاهنامه توسط یونسکو طراحی شده و در پس این طراحی ایده‌ای بسیار غنی پنهان شده است. این خودکار‌های قابل شارژ را می‌توانید به محض تمام شدن دوباره شارژ کرده و استفاده کنید و دیگر نگران تمام شدن آن نباشید.

کیف پول همیشه هدیه‌ای هوشمندانه و کاربردی به حساب آمده است. فرقی نمی‌کند چه مناسبتی باشد یا بخواهید به چه کسی هدیه بدهید کیف پول چرم همیشه ایده‌ی خوبی است. چرا می‌گوییم چرم؟ زیرا محصولات چرم از دوام بیشتری برخوردار هستند و در نتیجه طرف مقاب‌لتان می‌تواند تا مدت‌ها از آن استفاده کند.

چرم درسا هم که دیگر نیاز به تعریف ندارد. محصولات این برند علاوه بر کیفیت بالا طراحی‌های منحصر به فردی نیز دارند که توجه همگی را به خود جلب کرده‌اند. این کیف پول تهیه شده از چرم گاوی و بسیار با دوام است و علی رغم سایز کوچک آن جای کافی برای نگهداری تمام کارت‌ها و اسکناس نیز دارد.

همه‌ی ما آلبوم عکس‌های بسیاری از زمان‌های قدیم در اختیار داریم که با ورق زدن آن به سالیان دور پرت می‌شویم. اما امروزه دیگر کسی از آلبوم‌های قدیمی استفاده نمی‌کند و معمولا عکس‌ها در حافظه‌ی گوشی یا لپ تاپ ذخیره می‌شوند. همین امر سبب شده است که دسترسی به عکس‌ها سخت‌تر شده و در نتیجه دیگر کمتر به سراغ عکس‌های قدیمی‌مان می‌رویم.

یکی از راه‌های مناسب برای حل این مشکل خرید قاب عکس‌های دیجیتالی هستند که می‌توانید عکس‌های خود را در آن ذخیره کرده و هر موقع که خواستید آن‌ها را به نمایش بگذارید. می‌توانید یک قاب عکس دیجیتال به همراه عکس‌هایی از بهترین لحظات زندگی‌تان به همسرتان هدیه دهید، چه ایده‌ای از این بهتر؟

از خوبی‌های باکس‌های گل برای هدیه هرچه بگوییم کم گفته‌ایم. همان طور که قبلا هم گفتیم گل‌ها می‌توانند به خوبی احساسات را منتقل کنند. حتی یک شاخه از آن‌ها میتواند بیان‌گر عشق و محبت شما به همسرتان باشد.

فکر نکنید که گل‌ها فقط برای خانم‌ها دوست داشتنی هستند اتفاقا آقایان نیز با هدیه گرفتن گل بسیار خوشحال خواهند شد. این باکس گل شامل ۵۰ عدد رز هلندی است که در جعبه‌ای مشکی رنگ قرار داده شده‌اند. ترکیب رنگ رزهای قرمز با جعبه‌ی مشکی به زیبایی این هدیه خاص بسیار افزوده است.

دوربین عکاسی دیجیتال کانن

اگر به دنبال خرید یک هدیه سالگرد ازدواج لاکچری و گران قیمت هستید، که هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان جذاب باشد، پیشنهاد ما دوربین عکاسی است. دوربین عکاسی دیجیتال کانن جزو بهترین انواع دوربین موجود در بازار است.

هدیه‌ی سالگرد ازدواج

سالگرد ازدواج هم یکی دیگر از آن مناسبت‌های مهم در طول سال است که همبستگی و عشق زوجین و همچنین خاطرات خوش زندگی‌شان را به آن ها یاد‌آوری می‌کند. معمولا برای این که در روز سالگرد ازدواج‌مان در کنار همسرمان خاطره‌ای خوش بسازیم و روز سالگرد ازدواج‌مان را همیشه در دلمان تازه نگه‌داریم برنامه ریزی‌های بسیاری می‌کنیم.

از یک شام دورهمی خودمانی با تعدادی شمع روشن بر روی میز گرفته تا برنامه‌ریزی‌های مفصل برای سفر‌های به یاد ماندنی همه و همه ارزش و معنای یکسانی دارند و آن هم این است که این روز برای شما همچنان دوست‌داشتنی و سرشار از عشق است. پس نگران تشریفات زیاد از حد این روز نباشید شما حتی می‌توانید عشق خود را با دادن کادو سالگرد ازدواج حتی یک شاخه گل هم به همسرتان یادآوری کنید.

چی بخریم؟

از صحبت‌های کلیشه‌ای که بگذریم اگر بخواهیم با خودمان صادق باشیم باید بگوییم که همه از دریافت هدیه خوشحال می‌شوند. همانند کادو ولنتاین برای دختر یا پسر می‌توانید به فکر کادو سالگرد ازدواج باشید. مرد و زن هم ندارد شاید آقایان مانند ما خانم‌ها شادی‌شان را بروز ندهند اما مطمئن باشید آن‌ها هم از این که شما به یادشان بوده‌اید بسیار خوشحال خواهند شد.

پس دست به کار شوید و سعی کنید ایده‌های خودتان را از چند روز قبل آماده کنید تا بتوانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. حتی نیازی نیست که حتما بابت هدیه‌تان پولی بپردازید بلکه می‌توانید آن را خودتان با دست‌های خودتان درست کنید. جعبه‌ای پر از عکس‌های یادگاری، یک نقاشی زیبا در یک قاب ساده و یا هر چیزی که شما قادر به درست کردن آن هستید. دریافت هدیه‌هایی که کار دست خود فرد باشد همیشه حس بسیار بی‌نظیری را القا می‌کند.

فرقی نمی‌کند که بخواهید برای همسرتان کادو سالگرد ازدواج بخرید یا بخواهید برای زوجی که شما را به جشن سالگرد خود دعوت کرده‌اند این هدیه را تهیه کنید، هدیه‌ی سالگرد ازدواج باید چیزی به یاد ماندنی باشد. مخصوصا اگر قصد خرید هدیه برای همسرتان را دارید سعی کنید تا جایی که می‌توانید چیزی به یاد ماندنی برای او تهیه کنید تا بتواند آن را برای همیشه در کنار خود نگه دارد.

البته به یاد ماندی به معنای گران و یا بزرگ بودن هدیه نیست. بلکه می‌توانید چیزی بسیار ساده مانند یک قاب عکس کوچک با عکسی دونفره از یکی از بهترین روز‌های زندگی‌تان به همسرتان هدیه بدهید، می‌توانید شامی دو نفره در یک رستوران ترتیب بدهید و یا حتی دوستان‌تان را برای گرفتن جشنی دورهمی دعوت کنید. ایده برای سالگرد ازدواج آنقدر زیاد است که مطمئن باشید با هر میزان بودجه‌ای می‌توانید همسرتان را خوشحال کنید.

سوالات؟

پرسش و پاسخ در رابطه با بهترین کادو سالگرد ازدواج

۱. اگر بخواهیم به همسرمان احساس ارزشمند بودن بدهیم چه هدیه‌ای برای او مناسب‌تر است؟

اگر می‌خواهید همسرتان احساس کند برای شما اهمیت بسیاری دارد به سراغ هدایای خاص بروید، هدایایی که پشت‌شان فکر‌های بسیاری قرار دارند و یا کار دست خودتان هستند می‌توانند این احساس را منتقل کنند.

۲. پول به عنوان کادو سالگرد ازدواج خوب است یا بد؟

اغلب آقایانی را دیده‌ایم که می‌گویند ما به همسرمان پول می‌دهیم که با همان پول هرچه خودش می‌خواهد بخرد. این کار را نکنید! حداقل در سالگرد ازدواج‌تان این کار را نکنید! پول این احساس را به همسرتان می‌دهد که فقط از سر رفع تکلیف به او هدیه داده‌اید و او را خوشحال نخواهد کرد.

۳. در صورت نبود بودجه‌ی کافی برای خرید هدیه چه کنیم؟

ناامید نشوید اگر بودجه‌ی کافی برای خرید هدیه ندارید می‌توانید از چند وقت قبل پول‌های‌تان را برای آن روز پس انداز کنید و یا حتی می‌توانید سراغ هدایای کوچک بروید که جنبه‌ی یادگاری دارند.

 

خرید اینرنتی کادوی سالگرد ازدواج:

از بهترین راه‌های خرید هدیه و سورپرایز کردن همسر، خرید آنلاین است. با این روش کادو را درب منزل تحویل می‌گیرید و این هیجان انگیز است. همچنین در خرید اینترنتیمی‌توانید با ایده‌های زیاد و جدید و متنوعی برای خرید کادو روبه رو شوید.

بهترین هدیه سالگرد ازدواج برای زن و مرد:

در واقع انتخاب بهترین کادو بستگی به نیاز شخص مورد نظر، بودجه شما و علایق شخص دارد. شاید برای شخصی بهترین هدیه دوربین عکاسی باشد. اما برای شخصی دیگر بهترین هدیه باکس گل رز باشد.

سخن آخر

حالا که متوجه شدید خرید کادوی سالگرد ازدواج آن‌چنان هم که فکرش را می‌کردید کار سختی نیست پس همین الان دست به کار شوید و ایده‌های خود را برای داشتن شبی به یاد ماندنی در کنار همسرتان یادداشت کنید تا در زمان مناسب بتوانید بدون نگرانی آن ها را عملی کنید

2 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.