خرید 12 مدل آویز تخت کودک موزیکال و معمولی با قیمت مناسب

4/5 - (2 امتیاز)

اگر به تازگی صاحب فرزند شده‌اید، علاوه بر شیرینی این دوران دغدغه‌ها و چالش‌های زیادی پیش رو دارید. یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شما خواب نوزاد است. درست و به موقع خوابیدن نوزاد فواید زیادی برای شما و فرزند دلبندتان دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. شاید باورتان نشود اما یک راه برای کمک به شما در این راه خرید یک آویز تخت کودک است.

کودک شما با خواب راحت بهتر و سریع‌تر رشد می‌کند و در زمان بیداری نیز بدقلقی نمی‌کند و این موجب آرامش شما نیز خواهد شد. برای خواب راحت نوزاد شما باید تلاش خود را بکنید. به موقع شیر دادن به نوزاد، ایجاد مکان با نور مناسب و آرام، خرید تشک و گهواره نوزاد مناسب و خرید وسایل کمکی مانند آویز تخت نوزاد برای سرگرم شدن نوزاد در این راه یاریگر شما خواهد بود.

آویز تخت کودک در رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی وجود دارد، که هر کدام دارای ویژگی‌های خاص خود و فواید زیادی هستند. این وسیله موجب سرگرم شدن کودک شما و خوابیدن او خواهد شد. همچنین وسیله‌ای مناسب برای بازی و سرگرمی و افزایش هوش، بینایی و شنوایی نوزاد است.

پیشنهاد ما

آویز تخت کودک طرح کیتی

مشخصات:

  • جنس: پولیشی
  • ابعاد 40x30x5 سانتی متر
  • موزیکال

یکی از زیباترین آویز‌های تخت کودک این مدل است. جنس پولیش آن مرغوب و ضد حساسیت است. قابلیت شست‌شو دارد. دارای گیره پیچی برای اتصال به تخت نوزاد می باشد .همچنین دارای جعبه موزیکال کوکی می باشد. این آویز تخت موزیکال است و دارای موتور کوکی می باشد. عروسک های این آویز تخت پولیشی و ضد حساسیت هستند و همچنین دارای پایه جهت اتصال به تخت می باشد.

گزینه ارزان

آویز تخت کودک موزیکال زنبوری

مشخصات:

  • جنس: پلاستیک
  • دندانگیر: ندارد
  • ابعاد 17x5x20 سانتی متر
  • موزیکال

این آویز بسیار جذاب است. طرح کودکانه و زیبایی دارد. دارای وزن 132 گرم است. جنس پلاستیک آن مرغوب و فاقد مواد مضر است. ا کشیدن بند آویز آن موسیقی زیبا و آرامش بخشی پخش میشود و بال ها و شاخک های زنبور کوچک شروع به حرکت و تکان خوردن میکنند. آویختن این آویز رنگی به تخت، کیفیت خواب نوزاد را بالا میبرد و گوش او را با صدای موسیقی آشنا می‌کند. قیمت این کالا بسیار اقتصادی و مناسب است.

مشخصات:

  • جنس: پارچه‌ای
  • دندانگیر: ندارد
  • جنس پارچه‌ای
  • موزیکال

این آویز تخت کودک یک مدل بسیار زیبا، با جنس پارچه مرغوب و بدنه محکم است. آویز تخت کودک « HoneyBlue» با ارتفاعی 37 سانتی و ترکیب رنگی قشنگ گزینه‌ای مناسب بوده تا جلوه‌ای زیبا به اتاق کودکتان ببخشید. برای استفاده از این آویز کودک کافیست کوک آن را بچرخانید تا آویز به آرامی شروع به چرخش کند و در عین حال موزیک ملایمی پخش شود. در مرکز این اسباب‌بازی چراغی قرار گرفته که با فشار دادن آن روشن و خاموش می‌شود. تمامی عروسک‌ها قابلیت شست‌وشو به‌صورت دستی و با مواد شوینده ملایم دارند. این آویز با طراحی جالب و متمایزش یک وسیله مناسب برای نوزادان از بدو تولد است. استفاده از رنگ‌های متنوع و شاد، وزن سبک اجزا و موزیکال بودن آن، تمامی از مواردی است که در جذب نوزادان بسیار مؤثر و کارآمد است.

آویز تخت کودک طرح حیوانات

مشخصات:

  • جنس: پلاستیک
  • دندانگیر: ندارد
  • ابعاد 33x23x6 سانتی متر
  • موزیکال

این آویز یکی از محبوب‌ترین مدل‌ها است. از جنس پلاستیک مرغوب و فاقد مواد مضر ساخته شده است. وزن سبکی دارد. دارای جنس محکم و با دوامی است. آویز موزیکال کوکی است و دارای ضامن توقف موزیکال می باشد. آویز تخت کودک طرح حیوانی دارای گیره پیچی برای اتصال به تخت نوزاد می‌باشد .همچنین دارای جعبه موزیکال کوکی می باشد. این آویز تخت موزیکال است و دارای موتور کوکی می باشد. عروسک های این آویز تخت پلاستیکی ضد حساسیت هستند و همچنین دارای پایه جهت اتصال به تخت می باشد.

مشخصات:

  • جنس: پولیشی
  • دندانگیر: ندارد
  • ابعاد 10*25*20 سانتی متر

این آویز بسیار جذاب است. جنس آن پولیشی است و بسیار با کیفیت است. دارای سه آویز عروسکی است. وزن آن 200 گرم است بنابراین برای بازی کردن نوزاد هم مناسب است.

مشخصات:

  • جنس: پارچه‌ای
  • دندانگیر: ندارد
  • 6*20*35 سانتی متر

قابلیتی که آویز تخت M.H را با کالا های مشابه متمایز می‌کند دوخت بسیار منظم و مستحکم این کالاست که علاوه بر زیبایی بصری باعث دوام بالای کالا در بلند مدت خواهد بود ازاین کالای فاخر که با کیفیتی بالا طراحی و ساخته شده می‌توان به عنوان آویز تخت کودک و یا آویز تزئینی اتاق کودکان و نوجوانان و سیسمونی و.. استفاده کرد. طراحی زیبا با رنگ بندی مناسب، سایز متناسب ،کیفیت ساخت، استحکام و دوام بالا از مزیت های این کالا محسوب میشود در کل باید گفت طراحی دکوراسیون اتاق کودک مستلزم صرف هزینه زیاد برای خرید مبلمان و اجزای دکوری نمی باشد و با امکانات محدود و هزینه پایین نیز می توان با به کارگیری خلاقیت و المان های کودکانه به زیبایی فضا و آراستگی محیطی دوست داشتنی برای کودکان کمک کرد.

آویز تخت موزیکال کودک مدل خرگوشی

مشخصات:

  • جنس: پولیشی
  • ابعاد 60*40 سانتی متر
  • موزیکال

این محصول از جنس پولیش مرغوب و قابل شست‌شو تولید شده است. جنس بدنه آن محکم و با دوام است. هنگام روشن شدن حرکتی چرخشی و ملایم دارد و موزیکی ملایم پخش می‌کند که نوزاد را آرام می‌کند. رنگبندی آن متنوع و کودکانه است و کودک شما را جذب می‌کند.

مشخصات:

  • جنس: پارچه‌ای
  • ابعاد 33x33x43 سانتی متر

یکی از شیک‌ترین کارها این مدل آویز است. از این محصول هم به عنوان آویز تخت و هم به عنوان آویز اتاق کودک می‌توان استفاده کرد. جنس عروسک‌های آن پارچه بسیار با کیفیت است که قابلیت شست‌شو دارد و بسیار با دوام است.

مشخصات:

  • نوع: جغجغه ای
  • جنس: پولیشی
  • دندانگیر: دارد

این آویز تخت نوزاد قیمت بسیار مناسبی دارد و در عین حال چند کاربرد دارد. این محصول به عنوان جغجغه و دندان گیر نیز قابل استفاده است. دارای ابعاد 25*10*10 سانتی متر و وزن 100 گرم است. وزن بسیار سبک آن مانع اذیت شدن نوزاد در هنگام بازی با آن می‌شود. از جنس مرغوبی ساخته شده است.

مشخصات:

  • جنس: پارچه‌ای
  • ابعاد 48*30 سانتی متر

این محصول از جنس نمد ساخته شده است. رنگ‌های بکار رفته در آن بسیار زیبا بوده و هر کودکی را جذب می‌کند. علاوه بر قابلیت نصب بر روی تخت کودک برای تزیین اتاق کودک و برای بازی کردن کودک نیز مناسب است. جنس نمد آن پرز نمی‌دهد و قابل شست‌شو است.

فواید آویز تخت کودک:

تقویت بینایی:

وجود رنگ‌های مختلف در آویز تخت موجب جذب نوزاد می‌شود و توجه او را جلب می‌کند. هرچه کودک در ابتدا رنگ‌های بیشتری را در فاصله نزدیک و در حالت مناسب دراز کشیدن خود مشاهده کند، بیشتر به تفاوت میان رنگ‌ها توجه می‌کند و بینایی‌اش تقویت می‌شود.

تقویت شنوایی نوزاد:

برخی از آویزها موزیکال هستند و پخش کردن موزیک‌های مختلف کودکانه از لحاظ شنیداری کودک شما را جذب می‌کند و این امر موجب تقویت شنوایی او می‌شود.

آرام کردن و پرت کردن حواس نوزاد:

با وجود آویز تخت در بالای سر نوزاد، نوزاد شما ساعت‌ها به آن توجه می‌کند، سرگرم می‌شود و با آن بازی می‌کند و حتی با آن حرف می‌زند. از این رو کودک شما در این زمان سرگرم می‌شود و حتی به خواب می‌رود و شما به راحتی به کارهایتان خواهید رسید.

تقویت هوش نوزاد:

نوزاد با توجه کردن به محیط اطراف و کنجکاوی هوشش افزایش پیدا می‌کند. وقتی بینایی و شنوایی نوزاد شما تقویت شود، بی شک در هوش او نیز تاثیر خواهد گذاشت.

نکات مهمی که باید در هنگام خرید آویز تخت کودک به آن توجه کنید:

جنس آویز تخت کودک:

جنس آویز بسیار مهم است. اگر آویز تخت پولیشی و پارچه‌ای خریداری می‌کنید به مرغوب بودن جنس آن و قابل شست‌شو بودن و پرز ندادن آن توجه کنید. همه وسایل مربوط به کودک بعد از مدتی نیاز به شست‌شو دارند پس باید جنسی را انتخاب کنید که در شست‌شو مقاوم باشد. همچنین با بزرگتر شدن کودک شما قطعا گاهی اوقات کودک با آن در دستانش بازی خواهد کرد و آن را در دهانش خواهد گذاشت، از این رو باید جنس آن پرز ندهد.

اگر آویز تخت کودک پلاستیکی خریداری می‌کنید، به مرغوب بودن جنس پلاستیک و اینکه مواد اولیه آن فاقد مواد مضری مانند BPA باشد حتما توجه کنید.

آویز تخت کودک موزیکال یا بی موزیک:

قبل از خرید حتما در این خصوص تصمیم خود را نهایی کنید. قطعا قیمت مدل موزیکال بالاتر است اما کاربرد بیشتری در سرگرم کردن نوزاد دارد. پس با دقت بیشتر نوع آن را انتخاب کنید تا بعد پشیمان نشوید.

نقطه دید کودک:

شما این وسیله را برای کودکتان خریداری می‌کنید، پس سعی کنید از دید او و جایی که قرار است آویز را نصب کنید و کودک آن را ببیند وسیله را نگاه کنید تا بفهمید آبا به اندازه کافی زیبایی و جذابیت دارد یا خیر.

قیمت آویز تخت کودک:

در خرید هر وسیله قیمت آن یکی از شروط اصلی است. جنس، نوع، امکانات و کاربردهای این وسیله در قیمت آن تاثیر خواهد گذاشت. شما با توجه به بودجه و سلیقه خودتان و انتظاری که از آویز تخت دارید مدل مورد نظر را خریداری کنید.

نوع و نحوه حرکت آویز تخت نوزاد:

برخی از انواع آویزها شارژی هستند و یا باتری می‌خورند این مدل برای حرکت نیازی به دخالت شما ندارد و شما با روشن کردن آن می‌توانید به راحتی به سایر کارهایتان برسید. اما برخی دیگر که قیمت کمتری دارند بی حرکت هستند و شما خودتان باید آن را بچرخانید.

خرید اینترنتی آویز تخت نوزاد:

در هنگام خرید اینترنتی هر گونه اسباب بازی مربوط به کودک، سعی کنید تمامی عکس‌های آن را به دقت از تمامی زوایا نگاه کنید تا از شکل و رنگ آن اطمینان حاصل کنید.

آویز تخت نوزاد دخترانه:

اگر نوزاد شما دختر است. آویزهای طرح کیتی و ... و با رنگ‌های صورتی و نارنجی و ... مناسب او است.

آویز تخت نوزاد پسرانه:

برای نوزاد پسر آویز تخت طوسی، سبز و آبی و با طرحهای حیوانات و ماشین و ... مناسب است.

سخن آخر

یک وسیله کاربردی برای اضافه کردن به لیست سیسمونی آویز تخت کودک است. انواع آویز تخت کودک در بازار موجود است که شما با توجه به سلیقه خودتان می‌توانید یک یا بیشتر مدل از آن را برای کودک دلبندتان خریداری کنید. با خرید اینترنتی آویز تخت کودک شما هم محصولات بیشتری را برای خرید پیش رو دارید و هم می‌توانید قیمت ها را با هم مقایسه کنید.

5 نظر

  1. دل‌آرام پاسخ

    آویز تخت کودک برای تقویت بینایی عالیه. مدل‌های پیشنهادیتون خیلی متنوع هستن با قیمت‌های مناسب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.