قیمت و خرید بهترین دستگاه صبحانه ساز ایرانی و خارجی

Rate this post

صبحانه مهمترین وعده غذایی روزانه است به طوری که اگر شما روز را با خوردن صبحانه کامل شروع کنید، بیشتر احساس سرزندگی می کنید، انرژی بیشتری برای حرکت و فعالیت دارید و در طول روز کارهایتان را با دقت و حوصله میتوانید انجام دهید. آماده کردن یک صبحانه با کیفیت معمولا وقت‌گیر است و به همین دلیل اکثر افراد با خوردن یک صبحانه ساده، این وعده غذایی مهم را نادیده می گیرند.

برای آماده کردن یک صبحانه کامل بهترین راه حل، استفاده از یک دستگاه صبحانه ساز است. صبحانه سازها دستگاه هایی چند منظوره هستند که در عرض چند دقیقه می توانند با مواد غذایی مورد دلخواه شما یک صبحانه عالی و سالم را تهیه کنند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به داشتن یک صبحانه کامل و مقوی اهمیت می دهید و به دنبال یک راه سریع برای آماده کردن صبحانه‌ای پر از مواد غذایی سالم هستید با ما در مطلب امروز همراه باشید تا شما را با بهترین صبحانه ساز موجود در بازار و همچنین ویژگی های آن آشنا کنیم.

معرفی و بررسی بهترین دستگاه صبحانه ساز

صبحانه ساز بیر مدل DSL-C02B1

مشخصات محصول:

  • وزن: 2.5 کیلوگرم
  • اجزای تشکیل دهنده دستگاه: تستر، قهوه ساز/ چای ساز و ماهیتابه برقی
  • اقلام همراه محصول: ماهیتابه نچسب قوری کفگیر چوبی سینی کف آون
  • دارای پایه ضد لغزش
  • قابلیت شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی

صبحانه ساز بیر مدل DSL-C02B1 یک محصول سه كاره است که توسط آن می توانید یک صبحانه کامل را آماده کنید. این محصول سه کاره از آون توستر، قهوه ساز/ چای ساز و ماهیتابه برقی تشکیل شده است.

به کمک توستر این دستگاه میتوان به دلخواه نان را برشته کنید و با تنظیم زمان و حرارت میزان برشتگی نان دیگر نگران سوختن نان نباشید. قهوه ساز/ چای ساز این دستگاه به صورت تاشو طراحی گردیده است تا فضای کمتری را دستگاه در آشپزخانه اشغال کند. ماهیتابه برقی این دستگاه نیز قادر به تهیه غذای مورد نیاز از جمله تخم مرغ، آب پز و غیره می باشد.

صبحانه ساز بیر مدل DSL-C 25B1 دارای پایه ضد لغزش است که به هنگام کار هیچ گونه لرزشی را ایجاد نمی کند. لوازم جانبی این دستگاه قابلیت شست و شوی در ماشین ظرفشویی را دارد.

ظرفیت ذخیره آب در این دستگاه 8 لیتر است و جنس بدنه آن از فلز می باشد. همچنین این دستگاه با توان 1400 وات کار می کند

مشخصات محصول:

  • وزن: 2.2 کیلوگرم
  • اجزای تشکیل دهنده دستگاه: تستر، ماهیتابه برقی
  • اقلام همراه محصول: ظرف بخار استیل ماهیتابه استیل ظرف یک لیتری پخت و پز استیل
  • دارای پایه ضد لغزش
  • جنس بدنه: استیل
  • قابلیت شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی

یکی دیگر از بهترین مارک های صبحانه ساز مدل FFF-0801 است که یک محصول سه کاره کامل برای تهیه صبحانه و عصرانه می باشد. آون توستر این دستگاه مربوط به پخت و پز بوده که یک نسخه کوچک از اجاق گاز است و نان را می توان در آن برشته کرد.

آون توستر موجود در این صبحانه ساز قابلیت تنظیم تایمر و تنظیم حرارت را نیز دارد. در قسمت دیگر دستگاه ظرف مخصوص پخت و پز تعبیه شده که می توان انواع غذا و سوپ را در آن تهیه نمود.

طول سیم در این دستگاه 1.8 سانتی متر است و جنس بدنه آن تمام استیل می باشد. این دستگاه دارای پایه ضد لغزش بوده و قابلیت شست و شوی لوازم جانبی در ماشین لباسشویی را دارد.

آون توستر این دستگاه ظرفیت 5 لیتر و ظرف پخت و پز قابلیت یک لیتر را داراست. طراحی این دستگاه زیبا و به رنگ صورتی روشن می باشد و فضای هر آشپزخانه ای را زیبا و جذاب می کند.

صبحانه ساز رومانتیک هوم مدل 1in3

مشخصات محصول:

  • وزن: 8000 گرم
  • اجزای تشکیل دهنده دستگاه: توستر، ماهیتابه برقی، آون توستر، قهوه ساز، کیک پز و سرخ‌کن
  • اقلام همراه محصول: قوری پیرکس استندهای فلزی داخل محفظه آون درب پیرکس ماهی تابه برقی
  • قابلیت تنظیم دما توستر تا 230 درجه و تنظیم زمان پخت تا 30 دقیقه
  • قابلیت شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی

صبحانه ساز رومانتیک هوم یک محصول سه کاره کامل برای تهیه صبحانه و عصرانه است. اجزای این دستگاه شامل آون توستر، قهوه ساز و ماهیتابه برقی، کیک پز و سرخ‌کن می باشد.

آون توستر قابلیت تنظیم زمان و حرارت را دارد. قهوه ساز این دستگاه مدل چکه ای بوده که برای تهیه قهوه، می توان به قسمت بالایی محفظه قهوه ساز اشاره کرد که دربی باز شده و یک عدد فیلتر یا صافی قابل جدا سازی در داخل محفظه وجود دارد.

این دستگاه همچنین بدنه ای از جنس تمام فلزی دارد و به رنگ مشکی است. لوازم جانبی این دستگاه در ماشین لباسشویی قابلیت شست و شوی را دارند. این مدل از صبحانه ساز یکی از کاملترین و بهترین صبحانه ساز موجود در بازار می‌باشد.

صبحانه ساز درما مدل Mi Zc10

مشخصات محصول:

  • اجزای تشکیل دهنده دستگاه: بخار پز، توستر، سرخ کردن
  • اقلام همراه محصول: تابه نچسب، ظرف بخارپز
  • قابلیت توزیع حرارت 360 درجه در اجاق توستر
  • دارای دو قسمت تست کردن نان
  • تنظیم زمان پخت
  • تنظیم عملکرد اجاق توستر
  • قابلیت شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی

با دستگاه صبحانه ساز چند منظوره شیائومی مدل Derma ZC 10 یک بشقاب پر از تخم مرغ پخته شده، بیکن، سوسیس و کالباس خوشمزه برای صبحانه ی خود درست کنید. همچنین می توانید به عنوان یک قابلمه ی کوچک آشپزی، سبزیجات و بال مرغ نیز در آن بپزید.

دستگاه صبحانه ساز چند منظوره شیائومی در حین پخت غذا ظرف را نمی سوزاند چرا از جنس نسوز می باشد و غذایی سالم و کاملا پخته را برای شما آماده می کند. با این دستگاه یک آشپزی سالم در خانه ی خود داشته باشید. جنس بدنه نسوز این دستگاه شستشوی آسان را برای شما خواهد داشت.

دستگاه صبحانه ساز چند منظوره شیائومی مدل Derma ZC10 مجهز به بخار پز است بنابراین غذا را با طعم بخار پز و سالم بخورید. شما می توانید به راحتی ذرت، تخم مرغ و غیره را در این دستگاه بپزید و در حین پخت طعم اصلی غذا حفظ شود.

این دستگاه صبحانه ساز چند منظوره دارای لوله گرمایی است که هر دو طرف نان را به صورت یکنواخت و مناسب سلیقه ی افراد به شکل خوشمزه پخت می کند.
این دستگاه همچنین بدنه‌ای از جنس تمام فلزی دارد و به رنگ مشکی است. لوازم جانبی این دستگاه در ماشین لباسشویی قابلیت شست و شوی را دارند. این مدل از صبحانه ساز یکی از کاملترین و بهترین صبحانه ساز موجود در بازار می‌باشد.

صبحانه ساز ساچی مدل 2951

مشخصات محصول:

  • اجزای تشکیل دهنده دستگاه: آون توستر، قهوه ساز و ماهیتابه برقی
  • جنس بدنه: فلز و پلاستیک
  • قابلیت شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی
  • قابلیت قابلیت تنظیم زمان و حرارت توستر

یکی دیگر از صبحانه ساز های خوب، صبحانه ساز ساچی مدل 2951 است که از آون توستر، قهوه ساز و ماهیتابه برقی تشکیل شده است. قهوه ساز این دستگاه یک قهوه ساز چکه ای ( drip coffee) است که در قسمت بالایی محفظه باز شده و یک عدد فیلتر یا همان صافی قابل جدا سازی و شستشو نیز در داخل محفظه وجود دارد.

همچنین توستر این دستگاه قابلیت تنظیم دما و حرارت را دارد که به وسیله آن می توانید میزان برشتگی را نان را به دلخواه تنظیم کنید.

دستگاه صبحانه ساز چیست؟

امروزه تعداد و تنوع وسایل برقی موجود در آشپزخانه زیاد شده است و هر کدام کاربرد خاص خود را دارد. برای پخت کیک به همزن برقی ، توستر و یا کیک پز نیاز دارید. برای خرد کردن نواد به خرد کن برقی و ... نیاز دارید. و برای پختن بهتر صبحانه به صبحانه ساز نیاز دارید.

دستگاه صبحانه به شما امکان می دهد قهوه، نان تست و تخم مرغ خود را با یک دستگاه درست کنید. در واقع صبحانه ساز یک دستگاه چند کاره است که به تنهایی قابلیت های بسیاری دارد و با استفاده از آن دیگر نیازی نیست دستگاه هایی مانند قهوه ساز یا توستر را به صورت جداگانه تهیه کنید. با استفاده از یک صبحانه ساز در آشپزخانه شما میتوانید مواد غذایی را با یک دستگاه و در عرض تنها چند دقیقه آماده کنید و از آن لذت ببرید.

اجزای تشکیل دهنده دستگاه صبحانه ساز

صبحانه سازها معمولا دو کاره، سه کاره و پنج کاره هستند. در این بخش شما را با اجزای تشکیل دهنده یک صبحانه ساز خوب آشنا میکنیم.
صبحانه ساز سه در یک چند کاره: دستگاه صبحانه سه در یک سه عملکرد فر، دستگاه قهوه ساز و ظرف پخت را با هم ترکیب می کند. می تواند قهوه، سوسیس کبابی و تخم مرغ سرخ شده درست کند.

توستر چندکاره:

توستر مجهز به در شیشه ای و تنظیم تایمر می باشد که می توان از آن برای تهیه کاسرول، بیسکویت، پیتزا و … استفاده کرد و زمان را با توجه به غذا تنظیم کرد.

قهوه ساز:

قهوه ساز می تواند قهوه را در یک زمان در چند دقیقه دم کند و برای خانواده شما آماده شود. اجازه دهید با کمترین زمان صبح از یک صبحانه مغذی لذت ببرید

ظروف پخت خانواده:

صبحانه ساز معمولا شامل یک ظروف پخت و پز قابل جدا شدن و گریل نچسب است. صبح ها می توانید تخم مرغ، پنکیک، سوسیس، بیکن و غیره را در یک ظرف پخت خانوادگی سرخ کنید.

مزایای استفاده از صبحانه ساز

  • میتوانیم با آن برای چند نفر به آسانی غذا آماده نماییم.
  • سرخ کردن سوسیس و کالباس و مرغ و پختن تخم مرغ با صبحانه ساز چند منظوره در کوتاه ترین زمان ممکن می شود و به بهترین شکل ممکن آماده میشود.
  • با یک صبحانه ساز می توان غذاهایی مثل تخم مرغ و ذرت و غیره را بخارپز کرد و نوش جان نمود.
  • پخت نان و گرم کردن نان های ضخیم و نازک از کاربردهای دیگر این دستگاه است.
  • به همراه صبحانه سازها معمولا، ماهیتابه و تستر، سینی مخصوص جمع کننده باقی مانده خشک شده نان و ظرف مخصوص برای درست کردن نیمرو قرار داده شده‌اند.
  • از دیگر امکانات دیگر صبحانه ساز میتوان به وجود سیستم حفاظتی و ایمنی در طول پخت غذا و همچنین جلوگیری از ترک خوردن تخم مرغ در برابر دمای بالا، سوراخ های مخصوصی در ظرف بخارپز اشاره کرد.
  • در دستگاه صبحانه ساز با توجه به سلیقه ی خود نان ضخیم یا نازک بپزید که در دو حالت شما نان خوشمزه ایی را خواهید داشت.
  • ایمنی دستگاه صبحانه ساز تایید شده است و شما می توانید با اطمینان از این دستگاه برای خود و خانواده خود، بدون نگرانی از بروز هیچ مشکلی از آن استفاده کنید.

تهیه یک عصرانه سالم با استفاده از صبحانه ساز!

صبحانه ساز وسیله ای مناسب برای تهیه یک عصرانه سبک برای مهمانی های دوستانه است. به طوریکه با استفاده از آن می توانید غذاهایی مانند پیتزا، سبزیجات بخارپز شده و یک قهوه خوشمزه را با یک دستگاه و همزمان تهیه کنید.

قیمت بهترین دستگاه صبحانه ساز:

قیمت این دستگاه به برند آن کیفیت قطعات و چند کاره بودن آن بستگی دارد. دستگاه صبحانه ساز قیمتی بین 2 تا 8 میلیون دارد.

سخن آخر

هیچ چیز یک صبح را بهتر از یک صبحانه خوب و مقداری قهوه نمی سازد. اگر وقت کافی برای تهیه صبحانه کامل ندارید، صبحانه ساز میتوانید کمک بسیاری به شما بکند زیرا همزمان میتواند مواد غذایی مختلف را آماده سازد. همچنین این دستگاه همانند یک آشپزخانه کوچک در آشپزخانه شما عمل می کند. با این وسیله آشپزی در منزل را برای خود جذاب تر نمایید و به موقع یک صبحانه کامل را آماده و میل کنید.

در مطلب امروز بهترین صبحانه سازهای موجود در بازار را به همراه ویژگی هایشان به شما معرفی کردیم تا در نهایت بتوانید محصول مورد نظرتان به راحتی انتخاب کنید.

7 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.