راهنمای خرید پشه بند کودک و نوزاد ارزان و با کیفیت

Rate this post

به آرامش و هوای پاکیزه اطرافتان اطمینان نکنید؛ دور از چشم شما حشرات موذی، اشعه‌های مضر و گرد و غبار زیادی در هوا وجود دارند که آسایش خواب کودکتان را بر هم می‌زنند. برای مراقبت از فرزندتان از گزند حشرات در فصول مختلف به ویژه تابستان یا در فضای باز چه راهکاری دارید؟

این روزها تجهیزات و ملزومات سیسمونی نوزاد گسترده‌تر از گذشته شده و پشه بند کودک و نوزاد هم به لیست خرید اضافه شده است. پشه بند‌های کودک و نوزاد طراحی مشابه با پشه بند بزرگسالان دارد که همچون چتری کودک را از آسیب حشرات و ذرت ماکروسکوپی جاری در هوا محافظت می‌کند.

پشه بندها برای سنین مختلف از نوزادی تا کودکان نوپا قابل استفاده هستند. کیفیت، طراحی و کاربرد سه فاکتور مهمی هستند که در خرید پشه بند نوزاد باید در نظر بگیرید. ما در راهنمای خرید امروز با مروری بر مدل‌های پرفروش بازار انواع پشه بندهایی را که ارزش خرید بالاتری دارند نقد و بررسی کرده‌ایم. همراه ما باشید.

مدل ارزان

پشه بند چتری محسن مدل تمام تور

مشخصات محصول:

  • ابعاد محصول: 40×75×105 سانتی‌متر
  • جنس: تمام تور
  • کیف حمل و نقل: ندارد

کودکان در تمام فصول به مراقبت دقیق در برابر گرما، سرما و موجودات موذی نیاز دارند. با وجود پشه بند چتری کودک محسن این امر برای والدین راحت‌تر خواهد بود. محصولی که به صورت چتری و از تور تولید شده و با ابعاد 40×75×105 سانتی‌متر قابلیت حمل و نقل آسان دارد؛ درست مثل یک چتر بسته که به صورت معمول حمل می‌کنید

پیشنهاد ویژه

پشه بند کودک اسپرینگ مدل کلبه آبی

مشخصات محصول:

  • ابعاد محصول: 86×86×86 سانتی‌متر
  • جنس: تمام تور
  • کیف حمل و نقل: دارد

طراحی پشه بند کودک اسپرینگ درست مثل چادرهای مسافرتی است؛ اما در ابعاد کوچک و بسیار جمع و جور که کودکان از بازی و سرگرمی در آن لذت می‌برند. این مدل برای تمام سنین قابل استفاده است و یک کیف جداگانه برای حمل و نقل دارد.

پشه بند نوزاد محسن مدل زیپی

مشخصات محصول:

  • ابعاد محصول: 85× 110×220 سانتی‌متر
  • جنس: تور، پارچه
  • کیف حمل و نقل: دارد

به واسطه طراحی ویژه پشه بند محسن از ورود موجودات مزاحم به داخل محفظه و اختلال در خواب کودک و نوزاد جلوگیری می‌‌شود. این محصول به صورت زیپی طراحی شده تا به راحتی بتوانید نوزاد را خارج کنید.

پشه بند کالسکه و کریر تک سبد مدل M2165

مشخصات محصول:

  • ابعاد محصول: 80x80x0.1 سانتی‌متر
  • جنس: پارچه
  • کیف حمل و نقل: دارد

کالسکه و کریر وسیله مناسبی برای حمل و نقل کودک است؛ اما با هجوم حشرات در فصول گرم سال چه کنیم؟ پشه بند تک سبد محصولی متمایز با قابلیت نصب روی کریر، گهواره و کالسکه است که با وجود آن حمل و نقل ایمن و راحت‌تری را در فضای باز تجربه می‌کنید.

قطر این پشه بند توری 80 سانتی متر بوده و با آستر پارچه‌ای طراحی شده است. فضای متخلخل پیش‌بینی شده روی این پشه بند به تبادل هوا کمک و از تعریق نوزاد جلوگیری می‌کند.

این محصول را با یک کاور کوچک دریافت می‌کنید که با استفاده از آن می‌توانید پشه بند را زیر کالسکه یا داخل کیف قرار دهید و در هر زمان از آن استفاده کنید.

پشه بند کودک آسیم مدل کلبه‌ای

مشخصات محصول:

  • ابعاد محصول: 150x150x130 سانتی‌متر
  • جنس: تور و حریر
  • کیف حمل و نقل: ندارد

از پشه بند کودک آسیم مدل 160 می‌توانید برای تمام رده‌های سنی نوزاد، کودک و نوجوان استفاده کنید. این مدل با پنج زیپ جداگانه و درست مثل چادر مسافرتی طراحی شده و بسیار سبک است.

مشخصات محصول:

  • ابعاد محصول: 135x90x45 سانتی‌متر
  • جنس: پارچه، پلاستیک
  • کیف حمل و نقل: ندارد

پشه بند کودک مدل bear درست مثل یک چتر طراحی شده، به سادگی باز و بسته شده و حمل و نقل آن آسان است. این پشه بند شش پایه مجزا دارد و به سادگی می‌توانید از آن بالای بستر استراحت نوزاد و کودک استفاده کنید.

یکی از فاکتورهایی که باعث می‌شود این محصول ارزش خرید بالایی داشته باشد قیمت مناسب نسبت به کیفیت بدنه آن است.

پشه بند چتری کودک مدل Micky

مشخصات محصول:

  • ابعاد محصول: 135x90x45 سانتی‌متر
  • جنس: حریر، پلاستیک
  • کیف حمل و نقل: ندارد

مدل Micky از پشه بندهای چتری بازار بوده که اسکلت آن نسبت به سایر نمونه‌های بازار ارتقا یافته است. تمام قطعات پلیمری به کار رفته در تولید این پشه بند ضد حساسیت و ایمن بوده و با پوست لطیف نوزادان سازگار هستند.

با وجود این پشه بند نیازی به جابجایی کودک ندارید و می‌توانید این محصول را درست بالای محل استراحت او قرار دهید.

مشخصات محصول:

  • ابعاد محصول: 100x53x40 سانتی‌متر
  • جنس: پارچه
  • کیف حمل و نقل: دارد

ابعاد پشه بند مدل 001 برای نوزادان و کودکان تا سه سالگی مناسب است. این محصول با رویه پارچه‌ای و توری طراحی شده و بسیار سبک است. برای نقل و انتقال نوزاد تنها کافی است زیپ جلویی پشه بند را باز کنید و نیازی به جابجایی کل توری نیست.

مشخصات محصول:

  • ابعاد محصول: 80x50x40 سانتی‌متر
  • جنس: پارچه، پلاستیک
  • کیف حمل و نقل: دارد

پشه بند کودک مدل 11 فقط یک پوشش توری برای جلوگیری از ورود حشرات مزاحم نیست. این محصول یک بستر نرم و راحت با بالش مجزا برای استراحت کودک بوده که سایبان آن را می‌توانید به دلخواه تغییر دهید. به این شکل که توری تنها صورت و بالاتنه را پوشش دهد یا کل بدن نوزاد را در برگیرد. همراه با این پشه بند یک کیف حمل و نقل دسته‌دار دریافت می‌کنید.

پشه بند کودک آسیم مدل داگ

مشخصات محصول:

  • ابعاد محصول: 62x110x47 سانتی‌متر
  • جنس: پارچه
  • کیف حمل و نقل: ندارد

پشه بند کودک آسیم مدل داگ طراحی منحصر به فرد و خاصی برای محافظت از پوست حساس نوزاد دارد. این محصول به صورت یک کیف یا ساک دستی برای حمل و نقل کودک طراحی شده که همزمان می‌توانید از توری آن به عنوان سایبان و دفع حشرات مزاحم استفاده کنید.

این محصول برای کودکان زیر دو سال طراحی شده و رویه نرم و لطیف از جنس حریر پارچه شمعی دارد.

پشه بند تختخواب به به فاکس

مشخصات محصول:

  • ابعاد محصول: 30x25x1 سانتی‌متر
  • جنس: پارچه
  • کیف حمل و نقل: ندارد

ابعاد پشه بند به به فاکس برای پوشش کامل سطح رویی تختخواب نوزاد مناسب است. جنس این پشه بند کاملا ضد حساسیت است و علاوه بر روی تخت می‌توانید کریر و کالسکه را با این محصول بپوشانید

پشه بند؛ راهکاری ایمن برای دفع حشرات اتاق نوزاد

به عنوان پدر و مادر همه ما با چالش‌های زیادی برای مراقبت از نوزاد و تامین خوابی آرام و مطمئن برای او روبرو هستیم. با فرا رسیدن فصل گرما تکثیر حشرات بیش‌تر می‌شود و تعدادشان افزایش می‌یابد. اتاق کودک هم بخشی از منزل است اما برای دفع حشرات از آن نمی‌توانیم از حشره‌کش‌های معمول بازار استفاده کنیم؛ چون ترکیبات شیمیایی از هر نوع که باشد برای نوزاد و کودک حساسیت‌زا و مضر خواهد بود.

راهکار جایگزین در این مواقع استفاده از انواع پشه بند است. پشه بند چیزی جز یک پوشش توری که روی چند پایه پلاستیکی یا فلزی نصب شده نیست. اما همین وسیله ساده به واسطه طراحی ویژه‌ای که دارد پوست لطیف کودک را از گزش حشرات موذی و شب پرواز در امان نگه می‌دارد.

اهمیت استفاده از پشه بندها را نه فقط برای کودکان، بلکه برای بزرگسالان هم باید جدی گرفت. به جز گزش پشه‌های معمول احتمال آلودگی با پشه‌های ناقل بیماری‌‌های خطرناکی نظیر مالاریا در مناطق مرطوب وجود دارد. همچنین در بخشی از مناطق گرم و خشک کشورمان به ویژه در نقاط غرب و جنوب غرب هم احتمال گزش مگس‌های حامل انگل‌های خونی وجود دارد.

آشنایی با انواع پشه بند کودک و نوزاد و کاربرد گسترده آن‌ها

انواع پشه بند درست مثل تشک‌های بازی کودکان طراحی متنوعی دارند. اگرچه برخی پشه بند را خاص فصل‌های گرم سال می‌دانند اما از این وسیله کاربردی با توجه به طراحی آن می‌توانید در تمام روزهای سال استفاده کنید؛ به ویژه در خارج از منزل، در طول سفر و ... که با وجود پشه بند فضای ایمن و آرام برای خواب و استراحت نوزاد فراهم می‌شود.

پشه بند‌های مخصوص نوزاد با قابلیت حمل و نقل

ساده‌ترین مدل‌های پشه بند به صورت سبک و جمع وجور طراحی می‌شود و می‌توانید درست مثل یک کریر نوزاد از آن استفاده کنید. بنابراین حتی در فضای آزاد می‌توانید نوزاد را داخل پشه بند قرار دهید و حمل و نقل کنید.

این نوع پشه بندها به سبب کاربرد خاصی که دارند از یک تشک نرم و نازک برخوردار هستند. در برخی از مدل‌ها می‌توانید پشه بند را باز و بسته و فقط از تشک به عنوان یک بستر نرم برای جابجایی استفاده کنید. بعضی از مدل‌ها نیز به صورت کیفی و مشابه با ساک حمل وسایل نوزاد طراحی می‌شوند.

پشه بندهای ساده نوزاد برای پوشش تخت

مدل‌های ارزان قیمت بازار به صورت یک پشه بند کاملا ساده طراحی می‌شوند که می‌توانید آن‌ها را روی تخت، کریر یا کالسکه نوزاد بکشید. این نوع پشه بند کاربرد گسترده‌ای دارد اما به دلیل این که چارچوب مستحکمی ندارد ممکن است راه‌اندازی آن کمی زمانبر باشد.

پشه بندهای متحرک مناسب کودک نوپا

برای کودکان نوپا پشه بندهای ویژه‌ای طراحی شده که ابعاد بزرگ‌تری دارند. در این مدل کودک می‌تواند به صورت مستقل زیپ پشه بند را باز کند و به عنوان یک بستر آرام برای استراحت از آن استفاده کند.

ویژگی متمایز مدل‌های مخصوص کودکان نوپا درست مثل سایر پشه بندهای بازار قابلیت تا شدن و حمل و نقل آسان آن‌ها است. از این مدل می‌توانید برای کودکان 3 ساله و بالاتر استفاده کنید.

پشه بندهای مخصوص تخت خواب نوزاد

برخی از پشه بندها خاص تخت خواب نوزاد و با طراحی کاملا تخت تولید می‌شوند. برای استفاده از این مدل لازم است ابعاد تخت خواب نوزاد را برای انتخاب حداقل سایز پشه بند اندازه‌گیری کرده باشید.

پشه بندهای محافظ اشعه فرابنفش خورشید

مدل‌های مدرن و جدیدتر بازار از جنس نایلون مقاوم نسبت به اشعه‌ فرابنفش تولید می‌شوند و ضد اشعه مضر آفتاب هستند. برخی از این مدل‌ها فیلترهای پیشرفته‌ای برای دفع نور خورشید دارند و به طور ویژه برای استفاده در خارج از منزل طراحی شده‌اند. این مدل درست مثل سایر پشه بندها ممکن است به صورت ساده و یا با تشک تولید شده باشد.

قیمت پشه بند کودک و نوزاد:

پشه بند وسیله ای توری است بنابراین قیمت بالایی ندارد. تفاوت قیمت در آن به مدل و امکانات آن بستگی دارد. قیمت پشه بند نوزاد از 100 هزار تا 500 هزار تومان در بازار وجود دارد.

سخن آخر

راه‌های زیادی برای محافظت از پوست لطیف کودک در برابر نیش حشرات مزاحم وجود دارد؛ اما راهکار قطعی در فصل تابستان انواع پشه بند نوزاد است که این روزها با طرح و مدل‌های متنوعی تولید می‌شوند.

انواع پشه بند به صورت چتری، در طرح چادر مسافرتی یا به صورت یک رویه ساده برای پوشش تخت، کالسکه و کریر تولید می‌شوند. قبل از خرید لازم است از مواد به کار رفته در پشه بند و سازگاری آن با پوست نوزاد اطمینان حاصل کنید.

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.