راهنمای خرید بهترین کادو تولد برای دختر؛ 23 ایده هدیه تولد دخترانه جذاب

5/5 - (1 امتیاز)

هدیه دادن و هدیه گرفتن یکی از لذت‌بخش‌ترین کارها برای هر شخصی است. معمولا در مناست‌های مختلف مانند ولنتاین، سالگردها و تولد به فکر خرید کادو می‍افتید. به دلیل تکرار شدن هر ساله مناسبت‌ها شاید انتخاب کادو کمی سخت به نظر برسد. خرید کادو برای خانم‌ها کمی سخت‌تر است. با نزدیک شدن به زمان تولد باید به فکر خرید کادو تولد برای دختر باشید. اگر در این انتخاب نیاز به راهنمایی دارید و می‌خواهید بهترین کادو تولد برای دختر را خریداری کنید، با ما همراه باشید.

گل و باکس گل:

یکی از ارزشمندترین هدایایی که می‌توانید به عنوان کادو تولد برای دختر خریداری کنید، گل و باکس گل است. باکس گل هیچگاه از مد نمی‌افتد و خوشبختانه امروزه تنوع در رنگ و مدل آن به قدری زیاد است، که همه سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد.

گل رز نشانه عشق است و محبت شما را به شخص مورد نظر نشان می‌دهد. همچنین از گل و باکس گل می‌توانید به عنوان هدیه همراه استفاده کنید و علاوه بر آن هدیه دیگری نیز بخرید.

باکس گل مصنوعی رنگارنگ

طلا و زیورآلات به عنوان کادو تولد برای دختر:

ارزش مادی و معنوی طلا هر روز بیشتر می‌شود. علاوه بر آن شاید کمتر خانمی را پیدا کنید که به طلا و جواهرات علاقه نداشته باشد. زیورآلات در انواع بدل، نقره و طلا وجود دارد. امروزه دستبند و یا آویز‌های طلا با قیمت و اجرت کم در بازار وجود دارد که بهترین گزینه برای هدیه دادن است. از جواهرات مورد علاقه خانم ها می‌توان به دستبند طلا، گردنبند، آویز و انگشتر و … اشاره کرد.

دستبند زنانه طرح گل بابونه

دستبند دخترانه طرح پروانه

دستبند نقره زنانه چشم نظر

گردنبند دخترانه مدل قلب

کتاب؛ بهترین هدیه برای عاشقان مطالعه:

یکی از بهترین راه‌ها برای انتخاب هدیه برای هرکسی، آگاهی از سلیقه اوست. اگر توجه کنید بعضی از خانم‌ها علاقه شدیدی به خواندن کتاب دارند و هر کتاب جدید برای آنها رنگ و بویی تازه دارد. کتاب یک هدیه گرانبها است که ارزش معنوی زیادی دارد.

کتاب محکم در آغوشم بگیر

شال و روسری زنانه:

یکی از اجزای جدا نشدنی استایل خانم‌ها روسری است. در کشو کمد هر خانم تعداد زیادی شال و روسری وجود دارد. تقریبا برای سدن با هر لباس و یا مانتویی روسری جدا نیاز است. بنابراین خرید روسری به عنوان کادو تولد برای دختر و حتی کادو ولنتاین و … یک انتخاب خوب و راحت است. تنوع در طرح و رنگ روسری و شال آنقدر زیاد است که همه سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد.

روسری زنانه مینی اسکارف

لوازم آرایشی و لاک ناخن:

بدون شک خانم‌های زیادی به میکاپ علاقه دارند و از لوازم آرایش استفاده می‌کنند. همچنین لاک یکی از لوازم محبوب بین خانم‌ها و دختر خانم‌ها است. شما می‌توانید با خرید ست براش آرایشی ون مجموعه لاک ناخن در رنگ‌های مختلف برای ست کردن با هر لباسی برای کادو بخرید.

لاک ناخن دخترانه مجموعه 24 عددی

دوربین عکاسی:

علاقه به عکاسی در بین دختر خانم‌ها زیاد شده است. هر چقدر هم کیفیت عکس گوشی بالا باشد باز هم برای عاشقان عکاسی دوربین چیز دیگری است. دوربین عکاسی دیجیتالی یک هدیه لاکچری و خاص برای تولد خانم‌ها است.

دوربین دیجیتالی عکاسی

ست هدیه و کیف پول زنانه و دخترانه:

یکی از انواع بهترین کادو تولد برای دختر، ست هدیه و کیف پول است. این نوع هدایا با هر سلیقه‌ای متناسب است و همیشه جلو چشم است. با توجه به سلیقه شخص در رنگ و طرح، مدل آن را انتخاب کنید. ست هدیه شامل کیف پول، کیف جا کارتی و سر سوییچ و ... است. کیف پول تکی نیز گزینه خوبی برای هدیه است.

عروسک به عنوان کادو تولد برای دختر:

از عشق و علاقه دخترها به عروسک و مخصوصا خرس قرمز هرچه بگوییم، کم گفته‌ایم. در اتاق هر دختری کلکسیونی از انواع عروسک وجود دارد. استفاده از عروسک در باکس هدیه و همراه با هدایایی دیگر به عنوان کادو ولنتاین دختر نیز بسیار مرسوم است. عروسک‌ها در قیمت‌های اقتصادی و مناسب و با کیفیت خوب وجود دارد که به تنهایی می‌تواند هدیه‌ای ارزشمند باشد.

ابزار موسیقی و گیتار برای هدیه تولد دختر

دختران جوان و نوجوان علاقه زیادی به موسیقی دارند و با آن به آرامش می‌رسند. اگر شخصی که برای او هدیه می‌خرید به موسیقی علاقه دارد می‌توانید برای او ابزار موسیقی مورد علاقه‌اش را بخرید. با این کار با هر بار نواختن موسیقی به یاد شما خواهد بود. از جمله محبوب‌ترین انواع ابزار موسیقی می‌توان به گیتار، ویولون، پیانو، تنبک و تار و سه تار اشاره کرد.

هدفون و هندزفری بلوتوثی:

یکی از بهترین ایده کادو تولد برای دختر، هدفون و هندزفری است. این وسیله محبوب بین جوانان برای گوش دادن به موسیقی، پادکست و تماشای فیلم با صدای مختص خود کاربرد دارد. با خرید یک هدفون بلوتوثی شک نکیند شخص مورد نظر را خوشحال می‌کنید.

هدفون بلوتوثی مدل گربه‌ای

هندزفری بلوتوثی مدل 12 inpod

راهنمای خرید بهترین کادو تولد برای دختر:

توجه به سلیقه شخص:

مهمک‌ترین نکته در خرید هدیه برای اشخاص توجه به سلیقه آنها است. هدیه باید به گونه‌ای باشد که افراد از دریافت آن ذوق کنند. مثلا برای شخصی که هیچ علاقه‌ای به روسری ندارد، خرید روسری شاید توهین باشد. یا برای شخصی که کتاب و یا لوازم آرایش علاقه ندارد نباید چنین هدایایی بخرید.

سن شخص:

به سن فرد مورد نظر توجه کنید. سلیقه افراد در سنین مختلف متفاوت است. بعضی از هدایا که با سن مطابقت ندارد، شخص را ذوق زده و خوشحال نمی‌کند.

تکرای نبودن هدیه:

تنوع در انواع وسایلی که به عنوان هدیه می‌توانید بخرید آنقدر بالا است که برای شخصی هدیه تکراری نخرید. تکراری بودن هدیه این پیغام را به شخص می‌رساند که شما وقت زیادی صرف فکر کردن به خرید کادوی او نکرده‌اید و در واقع برایتان مهم نبوده است.

قیمت کادو تولد برای دختر:

با توجه به بودجه شما قیمت‌های متفاوتی وجود دارد. شما می‌توانید هدیه‌ای لاکچری تا چندین میلیون خریداری کنید و همچنین می‌توانید هدایای ارزشمند با قیمت مناسب حتی تا صد هزار تومان پیدا کنید. صرفا قیمت بالا نشانه ارزشمند بودن یک هدیه نیست.

خرید آنلاین کادو تولد برای دختر:

یکی از راه‌های خوب خرید کادو، خرید اینترنتی است. با گشتن در بین سایت‌ها و فروشگاه‌های مختلف می‌توانید علاوه بر پیدا کردن انواع مختلف کادو، ایده‌های زیادی نیز در مورد نحوه کادو کردن و … یاد بگیرید.

انواع دیگر کادو و ایده کادو تولد برای دختر:

از انواع دیگر کادو می‌توان به ساعت مچی، ساعت هوشمند، سشوار و اتو مو، صنایع دستی و لوازم خانگی تزیینی، ابزار موسیقی، عطر و ادوپرفیوم، بادی اسپلش، گوشی موبایل، کیف دوشی و کیف لوازم آرایش اشاره کرد.

بهترین کادوی تولد برای دختر چیست؟

شما با توجه به سلیقه و سن شخص مورد نظر و رابطه با او و بودجه خود باید بهترین هدیه برای دختر را خریداری کنید. شاید برای یک دختر عروسک بهترین هدیه باشد و اما برای دختری دیگر دوربین عکاسی خوب باشد.

سخن آخر

شاید در قدم اول خرید کادو تولد برای دختر دشوار به نظر برسد، اما با بالا بردن آگاهی خود و دیدن انواع مختلف هدایا می‌توانید ایده‌های زیادی بگیرید. با توجه به سلیقه فرد می‌توانید در بین محصولات ما چندین هدیه را انتخاب کنید.

خوشحال کردن یک دختر خانم در روز تولدش با یک هدیه ارزشمند مدت‌ها و حتی برای همیشه در ذهن او می‌ماند. سعی کنید در ارتباط با خانم‌ها مناسبت‌ها و مخصوصا روز تولد او را هرگز فراموش نکنید.

10 نظر

  1. مهران پاسخ

    کادو تولد برای دختر 17 ساله یا کادو تولد برای دختر 14 ساله به سلیقه اون دختر و مقدار بودجه خودتون بستگی داره ،سعید عزیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.