راهنمای خرید 11 مدل از بهترین کیک پز برقی ایرانی و خارجی

4.5/5 - (8 امتیاز)

آشپزی کردن یکی از لذت‌بخش‌ترین کارها برای هر فردی است. هنر آشپزی امروزه در تمامی زمینه‌ها پیشرفت کرده و با وجود تولید وسایل برقی مانند همزن برقی، توستر، کیک پز برقی و … این امر آسان شده است.

همه افراد دوست دارند به جای خرید کیک و شیرینی از بیرون، خودشان در منزل کیک و پیتزا بپزند. در این صورت هم از مراحل کار لذت می‌برند و هم از سلامت مواد به کار رفته در آن مطمئن می‌شوند. پخت کیک در منزل این مزیت را دارد که شما با توجه به سلیقه خود و سایر اعضای خانواده نوع مواد بکار رفته در آن را کم و زیاد می‌کنید.

اگر شما هم جزو افراد یهستید که به پخت کیک و پیتزا در منزل علاقه دارید و به دنبال خرید بهترین کیک پز برقی هستید و به راهنمایی نیاز دارید، این مقاله مامان لیست را تا انتها دنبال کنید.

پیشنهاد ویژه

مشخصات:

  • رنگ: مشکی، طوسی
  • ابعاد: ۳۰x۳۰x۱۴ سانتی متر
  • وزن: 1.2 کیلوگرم
  • اقلام همراه: استوانه روحی جهت استفاده در وسط کیک
  • مورد استفاده: کیک، پیتزا، مرغ

کنوود از بهترین مارک‌های تولید لوازم آشپزخانه برقی است. کیک پز برقی کنوود برای تهیه کیک، پیتزا و مرغ مناسب است. .قابلمه این کیک پز دارای روکش نچسب باکیفیت و مرغوبی بوده که استفاده و شستشوی آن را آسان نموده است.

از ویژگی‌های مثبت این محصول داشتن شیشه روی درب است که هنگام پخت کیک بدون باز کردن در می‌توانید کیک را ببینید. همچنین دارای کابل جدا شونده و دستگیره عایق است.

مدل ارزان قیمت

مشخصات:

  • ابعاد: 30 در 30 در 7 سانتی متر
  • وزن: 1.2 کیلوگرم
  • رنگ: صورتی، آبی، زرشکی، خاکستری، مشکی، سفید

این کیک پز دارای قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالایی است. دارای رنگ‌بندی کاملی است کخ شما با توجه به سلیقه خود و سایر لوازم آشپزخانه می‌توانید رنگ آن را انتخاب کنید. این محصول دارای ورقی کاملا استاندارد است تا کیک شما با حرارت مناسب پخته شود.

در ساخت آن بهترین روکش گرانیت استفاده شده است تا هم دوام آن بالا برود و هم دچار چسبندگی نشود. شیشه آنت نیز پیرکس است که در حرارت خراب نمی‌شود. قابلیت شست‌شوی قطعات در ظرفشویی را دارد.

مشخصات:

  • ابعاد:  ۳۰x۳۰x۱۱ سانتی متر
  • وزن:1600 گرم
  • رنگ: مشکی
  • توان: 220 وات
  • جنس: تفلون

این کیک پز بسیار با کیفیت و خوش دست و سبک است. جنس داخلی آن تفلون نچسب است و در شستشوی مکرر خراب نمی‌شود. ظرف کیک پز را براحتی می توانید شستشو دهید ، ولی به خاطر داشته باشید فقط از اسفنج و آب گرم و مایع ظرفشویی استفاده کنید و از سیم و یا اسکاچ و پودرهای زبر استفاده نکنید . در هنگام جدا کردن کیک نیز سعی نمایید از قاشق چوبی و یا کفگیر مخصوص ظروف تفلون استفاده کنید.

توان این محصول 220 وات است و قدرت خوبی دارد و کیکی را کاملا مغز پخت می‌کند.

مشخصات:

  • ابعاد: ۲۹x۲۹x۱۶ سانتی متر
  • رنگ: کرم، زرشکی
  • جنس بدنه: فلز
  • وزن: 1.3 کیلوگرم

از این کیک پز می‌توانید به عنوان پیتزا پز نیز استفاده کنید. قابلیت شست‌شوی قطعات در ظرفشویی را دارد. جنس بدنه آن آلومینیوم است. جنس روکش آن گرانیت است. شیشه این محصول نیز مقاوم و نشکن در برابر حرارت است.

کیک پز لاوین مدل یروکینگ

مشخصات:

  • ابعاد: ۳۰x۲۵x۱۰ سانتی متر
  • رنگ: رز گلد، نقره‌ای، مشکی، سفید

کیک پز برقی EUROKING ساخت ایران است. این محصول از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. جنس قابلمه این کیک پز آلومینیوم است. جنس درونی ظرف کیک پز نیز از تفلون نچسب بوده و حالت زنبوری دارد که کیفیت تفلون را در این محصول بسیار بالا برده است و شما به راحتی می توانید انواع کیک و شیرینی را در این کیک پز تهیه نمایید. ظرف کیک پز را به راحتی می توانید شستشو دهید. در هنگام جدا کردن کیک نیز سعی نمایید از قاشق چوبی و یا کفگیر مخصوص ظروف تفلون استفاده کنید.

مشخصات:

  • ابعاد: ۲۵x۲۵x۱۵ سانتی متر
  • رنگ: مشکی، طوسی روشن و تیره
  • وزن: 1.5 کیلوگرم
  • جنس بدنه: فلز

این کیک پز سایز کوچک و وزن سبک و قیمت پایینی دارد، اما از کیفیت مطلوبی برخوردار است. این محصول چهار کاره است و قابلیت پخت کیک و پیتزا و مرغ سوخاری و ماهی را دارد. در قسمت بالای این محصول، یک پنجره شیشه‌ای وجود دارد تا بدون نیاز به باز کردن در آن، داخل ظرف و موقعیت پخت قابل‌مشاهده باشد.

در قسمت داخلی این کیک پز داری روکش نچسب است که استفاده و شستشوی آن را آسان نموده است. برای استفاده از دستگاه به‌عنوان کیک پز می‌توانید قطعه استوانه‌ای را درون قابلمه قرار داده و سپس خمیر کیک را درون آن بریزید.

مشخصات:

  • ابعاد: 29*29*14 سانتی متر
  • رنگ: مشکی، آبی، زرشکی
  • وزن: 1.3 کیلوگرم

کیک پز برقی لاوان یکی از بهترین انواع کیک پز ساخت ایران است. برای پخت کیک، پیتزا، مرغ و سبزیجات و ماهی مناسب است. کیک پز برقی لاوین مدل لاوانا ساخته شده از آلومینیوم است که باعث می‌شود حرارت به صورت یکنواخت در کل ظرف پخش شود. داخل ظرف دارای روکش نچسب است. روکش بیرونی هم نسوز و مقاوم در شست‌شو است.

مشخصات:

  • ابعاد: 29*29*16 سانتی متر
  • رنگ: آبی، زرشکی
  • وزن: 1.1 کیلوگرم

از این محصول می‌توان به عنوان کیک پز، پیتزا پز، پخت ماهی و مرغ و سبزیجات استفاده نمود. برای استفاده از دستگاه به‌عنوان کیک پز می‌توانید قطعه استوانه‌ای را درون ظرف قرار داده و سپس خمیر کیک را درون آن بریزید.

از ویژگی‌های مثبت این محصول می‌توان به جنس بدنه و جنس داخلی عالی، پخت سریع و آسان، پوشش داخل سه لایه گرانیتی با کیفیت عالی جهت پخت و پز آسان و پختن تمام مواد با بخار خودشان اشاره کرد.

مشخصات:

  • ابعاد: ۳۰*۳۰*۱۴ سانتی‌متر
  • رنگ: مشکی
  • وزن: 1.21 کیلوگرم

این محصول دارای دستگیره عایق، کابل جدا شونده، روکش نچسب گرانیت و استوانه آلومینیومی جهت استفاده در وسط کیک است. با داشتن پنجره شیشه ای روی درب جهت فرآیند پخت بدون باز کردن درب امکان پذیر است. قابلیت استفاده از قابلمه بصورت جداگانه روی اجاق گاز را دارد. این محصول چند کاره است و مناسب برای پخت کیک، پیتزا و مرغ است.

همچنین قطعات آن به راحتی در ماشین ظرفشویی قابل شستن است. جنس بدنه و داخل آن با کیفیت و نچسپ است.

مشخصات:

  • ابعاد:  ۲۹x۲۹x۱۵ سانتی‌متر
  • رنگ: مشکی
  • وزن: 1700 گرم
  • اقلام همراه: کابل برق، استوانه آلومینیومی

دستگاه 3 کاره مُرسانا یک نمونه از آن می‌باشد. از دستگاه 3 کاره مُرسانا، برای پخت انواع پیتزا ، کیک ، مرغ و… می‌توان استفاده نمود. کیک پزهای خانگی وسایلی هستند که به خوبی به افراد کمک خواهند کرد در منزل خود، با کمترین امکانات انواع کیک‌های ساده را تهیه کنند. با این دسته از محصولات دیگر نگران نداشتن دستگاه فر در منزل خود نباشید زیرا این محصول این کار را هم برای شما انجام می دهد. این دسته از لوازم آشپزخانه، نسل جدیدی از کیک پزهای چند کاره به حساب می آيند.

کیک پز و پیتزا پز برقی وسیله ای کاربردی برای هر خانه و آشپزخانه ای می‌باشد که می تواند در کوتاه ترین زمان، یک فست فود خوشمزه را در اختیار شما بگذارد. در قسمت رویی دربِ این محصول، یک فضای شیشه ای وجود دارد که به مصرف کننده کمک خواهد کرد تا روند پخت را بهتر مشاهده کند. از مزیت های کیک پز برقی مرسانا، این می‌باشد که بر روی درب این محصول، سوپاپ خروج بخار تعبیه شده است که باعث می‌شود بخار اضافهء درون ظرف به آسانی به بیرون منتقل شود.

نکات مهم در هنگام خرید کیک پز برقی (ویژگی‌های کیک پز برقی خوب) :

رنگ بدنه:

اگر جزو افرادی هستید ک به دکوراسیون خانه و آشپزخانه‌تان اهمیت می‌دهید و همرنگ بودن وسایل برقی آشپزخانه برایتان مهم است، سعی کنید در هنگام خرید کیک پز رنگ مورد نظر خود را خریداری کنید تا بعدها از آن زده نشوید. همچنین جنس اصلی بخرید تا رنگ آن نیز با کیفیت باشد و در اثر حرارت و شست‌شو تغییر رنگ ندهد و خراب نشود.

جنس لایه داخلی کیک پز:

مهم‌ترین فاکتور در جنس داخلی کیک پز نچسبیدن مواد به داخل و دیواره‌های آن است. دومین نکته این است که در شستشو نیز خراب نشود. بهترین جنس لایه داخلی برای کیک پز برقی جنس تفلون است.

جنس بدنه کیک پز:

همانند رنگ بدنه، جنس بدنه نیز اهمیت زیادی دارد. بهترین جنس بدنه گرانیت و آلومینیوم است. اگر ظاهر وسیله برقی شما زود رنگ و شکل کهنه‌گی به خود بگیرید، شما از آن زده خواهید شد.

طول سیم:

در خرید تمامی وسایل برقی به طول سیم توجه کنید. طول سیم کوتاه در هنگام کار کردن شما را اذیت می‌کند و به دردسر خواهید افتاد. همچنین طول سیم کوتاه ایمنی لازم برای کار را ندارد.

ضمانت نامه:

از مهم‌ترین نکات در خرید لوازم برقی داشتن گارانتی است. محصول خوب باید دارای کارت گارانتی باشد.

شست‌شوی آسان:

قطعات کیک پز برقی باید به راحتی قابل جدا شدن و شست‌شو در ماشین ظرفشویی را داشته باشد. استفاده از این محصول شاید در طول هفته زیاد باشد پس قطعا شست‌شوی آن نیز زیاد است و باید این امر به راحتی انجام شود.

چند کاره بودن محصول:

امروزه کیک پزها علاوه بر پخت کیک، قابلیت پخت پیتزا، سبزیجات، مرغ و ماهی را نیز دارند. پس در هنگام خرید از انواع جدید آن که چند کاره هستند را خریداری کنید.

قیمت کیک پز برقی:

با توجه به ویژگی‌های کیک پزها و مارک‌های مختلف و کارایی آن قیمت‌های متفاوتی وجود دارد. اما در کل این وسیله قیمت بسیار مناسبی دارد و هر کسی می‌تواند با هزینه کم یک کیک پز چند کاره در منزل داشته باشد.

انواع کیک پز برقی (بهترین جنس و مارک کیک پز) :

مارک‌های مختلفی از کیک پز در بازار وجود دارد که مهم‌ترین آن‌ها کیک پز لاوین، لاوان، کیک پز کنوود، بوش، کیک پز برقی پارس خزر و … است.

مزایای استفاده از کیک پز برقی:

با وجود داشتن کیک پز برقی خودتان در منزل می‌توانید کیک و پیتزا بپزید که این امر مزایای زیادی دارد از جمله اینکه از مواد سالم در آن استفاده می‌کنید. کیک تازه و خوشمزه سرو می‌شود. با توجه به سلیقه خودتان در آن مواد می‌ریزید. و از مراحل کار لذت برده و سرگرم می‌شوید.

خرید اینترنتی بهترین کیک پز:

در هنگام خرید وسایل برقی به صورت اینترنتی سعی کنید در سایت‌های متخلف و اما معتبر قیمت‌ها و جنس‌ها و نظرات خریداران را به دقت بررسی کنید و با این کار هم جنس مرغوبی بخرید و هم در وقت و هزینه صرفه جویی بکنید.

سخن آخر

کیک پز برقی از جمله وسایل کاربردی با قیمت مناسب است که اگر در خانه فر نداشته باشید به راحتی اکثر کارهای آن مانند پخت کیک و پیتزا و … انجام می‌دهد. این وسیله کوچک و چند کاره می‌تواند هدیه خوبی نیز برای تازه عروس‌ها باشد.

10 نظر

  1. محمد پاسخ

    فر کیک پز ارزان قیمت فقط به درد دو بار استفاده میخوره پس لطفا با خرید جنس ارزان قیمت پول خودتون رو دور نریزید

  2. دریا پاسخ

    با توجه به تجربه شخصی من کیک پز کنوود زیاد خوب نیست. کیک پز و پیتزا پز برقی مولینکس عالیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.