راهنمای خرید بهترین کرم دور چشم بالای 40 سال

کرم دور چشم بالای 40 سال
5/5 - (2 امتیاز)

بالا رفتن سن و روند سالخوردگی از عواملی است که به مرور زمان بین شما و دیدن خودتان در آینه فاصله می‌اندازد. شاید دلیل آن خط و خطوط، چروک و رنگدانه‌هایی باشد که قبلا نبوده‌اند و به تازگی سر و کله آن‌ها پیدا شده است! بدتر این که روند پیری این چروک‌ها را مزمن می‌کند و انگار قرار نیست هیچ چیز این خط و خطوطی که دور چشم جا خوش کرده‌اند را برطرف کند!

استفاده از انواع کرم مخصوص دور چشم نسخه‌ای است که با رویکرد پیشگیرانه از سن 25 سالگی به بعد تجویز می‌شود. اما حتی اگر تا کنون رژیم مناسبی برای شادابی پوستتان نداشته‌اید انواع بهترین کرم دور چشم بالای 40 سال می‌توانند این چین و چروک‌ها را تا حدودی تخفیف دهند. فقط کافی است از همین حالا تغییر اساسی در عادات رسیدگی و مراقبت از پوست خود ایجاد کنید.

کرم‌های دور چشم معجزه آسا نیستند؛ اما کلید جلوگیری از پیشرفت چین و چروک‌ها و سفت شدن پوست دور چشم استفاده از محصولاتی است که خاص شما بانوان و آقایان بالای 40 سال تولید می‌شوند. راهنمای خرید امروز به نظر به کوشش کارشناسان و بر اساس تجربیات مصرف کنندگان تهیه و تنظیم شده است.

پیشنهاد ما

کرم دور چشم بالای 40 سال سینره

مشخصات محصول:

  • حجم: 30 میلی لیتر
  • فاقد ویتامین
  • کاربرد: ضد چروک، سفت کننده و رفع سیاهی دور چشم

کرم دور چشم بالای 40 سال سینره خاص پوست بالغ و آسیب دیده بانوان و آقایان میانسال تولید شده که نیازهای پوستی ویژه‌ای هم دارند. در این کرم از پپتید اختصاصی برند سینره برای استحکام شبکه پروتئینی پوست این ناحیه استفاده شده که از انقباض عضلات چشم جلوگیری می‌کند.

این کرم فاقد ویتامین، فاقد هر نوع عطر و بو و بدون SPF است.

کرم دور چشم ژاک آندرل پاریس مدل LOOK ACTIVE

مشخصات محصول:

  • حجم: 15 میلی لیتر
  • حاوی ویتامین E
  • کاربرد: ضد چروک، سفت کننده و رفع سیاهی دور چشم

تمام عناصری که در میانسالی برای بازسازی پوست دور چشمتان نیاز دارید در کرم دور چشم ژاک آندرل پاریس مدل LOOK ACTIVE فرموله شده است. ترکیبات اصلی این کرم را ویتامین E، کلاژن، پروتئین هیدرولیز شده گیاه لوپین و یونجه تشکیل می‌دهند.

این فرمول ویژه به کنترل بهتر پف کردگی چشم و کاهش حلقه‌های اطراف آن کمک می‌کند. گیاه جینکوبیلوبا ترکیب موثر دیگری است که خونرسانی و آبرسانی دور چشم را تحریک می‌کند.

کرم ضد چروک قوی دور چشم مای

مشخصات محصول:

  • حجم: 30 میلی لیتر
  • فاقد ویتامین
  • کاربرد: ضد چروک، سفت کننده و رفع سیاهی دور چشم

کرم دور چشم بالای 40 سال سینره خاص پوست بالغ و آسیب دیده بانوان و آقایان میانسال تولید شده که نیازهای پوستی ویژه‌ای هم دارند. در این کرم از پپتید اختصاصی برند سینره برای استحکام شبکه پروتئینی پوست این ناحیه استفاده شده که از انقباض عضلات چشم جلوگیری می‌کند.

این کرم فاقد ویتامین، فاقد هر نوع عطر و بو و بدون SPF است.

کرم دور چشم الارو مدل Anti Wrinkle

مشخصات محصول:

  • حجم: 20 میلی لیتر
  • حاوی ویتامین E
  • کاربرد: ضد چروک، مرطوب کننده و کاهش کیست‌های ریز اطراف چشم

کرم دور چشم الارو مدل Anti Wrinkle حاوی کافئین، کلاژن و پپتیدهای غنی مغذی است. ترکیباتی که به تقویت و تغذیه پوست اطراف چشم و رفع آثار ناشی از سالخوردگی کمک می‌کنند.

ماده اصلی این کرم روغن آرگان است و  کافئین داخل آن موثرترین عاملی است که به کاهش تیرگی دور چشم کمک می‌کند.

کرم دورچشم اریکه مدل Peptides Complex

مشخصات محصول:

  • حجم: 30 میلی لیتر
  • حاوی ویتامین E
  • کاربرد: ضد چروک، رفع تیرگی دور چشم

کرم دورچشم اریکه مدل Peptides Complex محصولی قوی با جذب بالا است که با پپتیدهای غنی گیاهی فرموله می‌شود. این محصول با ویتامین E غنی شده و برای کسب نتیجه دلخواه لازم است دوره مصرف را تکمیل کنید.

با SPF25

کرم ضد چروک و روشن کننده دور چشم فیداوت

مشخصات محصول:

  • حجم: 15 میلی لیتر
  • حاوی ویتامین E , ویتامین C , ویتامین B3
  • کاربرد: ضد چروک، رفع تیرگی دور چشم و پف اطراف

کرم ضد چروک و روشن کننده دور چشم فیداوت قوی‌ترین محصولی است که برای پوست خشک و چروک دور چشم بانوان بالای 40 سال توصیه می‌کنیم. فرمولاسیون این کرم سرشار از کمپلکس‌های آمینواسید و کلاژن است که به تحریک پوست و بازسازی آن کمک می‌کنند.

نیاسینامید به کار رفته در این کرم ماده اصلی مهار کننده ملانین به واسطه روند پیری پوست است. فقط کافی است 4 هفته به صورت مداوم از محصول استفاده کنید تا اثرات چشمگیر بهبودی را در اطراف پوستتان ببینید.

سری Age Reform

مشخصات محصول:

  • حجم: 15 میلی لیتر
  • حاوی ویتامین E
  • کاربرد: رفع سیاهی و پف زیر چشم، پر کننده گودی زیر چشم

با استفاده از کرم دور چشم قوی مورد سری Age Reform به مدت 12 هفته اثرات چشمگیری در پوست دور چشمانتان مشاهده می‌کنید. این محصول یک ضد چروک، سفت کننده و روشن کننده دور چشم است که با میکروسفرهای هیالورونیک اسید، گلیکولیک اسید و عصاره میوه دوریان فرموله می‌شود.

این محصول با جدیدترین تکنولوژی برند مورد یعنی کمپلکس گیلیکو نوترینت تولید شده که بدون عوارض جانبی پوست را جوان و سفت می‌کند.

کرم دور چشم فیس دوکس سری Actisome مدل Actiflow

مشخصات محصول:

  • حجم: 15 میلی لیتر
  • حاوی ویتامین E , ویتامین C
  • کاربرد: رفع سیاهی و پف زیر چشم، مرطوب کننده پوست

کرم دور چشم فیس دوکس سری Actisome حاوی کمپلکس مرطوب کننده و آنتی اکسیدان موثر بر پوست افراد میانسال است. این محصول ترکیبی چندکاره است که بدون ایجاد حساسیت پوستی تیرگی و پف ناحیه دور چشم را رفع می‌کند.

کرم دور چشم و ضدچروک سسدرما مدل رتی سس

مشخصات محصول:

  • حجم: 15 میلی لیتر
  • حاوی ویتامین A , ویتامین C
  • کاربرد: رفع سیاهی و پف زیر چشم، کاهش خطوط دور چشم

کرم دور چشم و ضدچروک سسدرما ترکیبی غنی از رتینول و ویتامین C است که با خواص ضد تیرگی و چین و چروک تولید می‌شود. کافی است بیش از ده هفته به صورت مداوم از این محصول استفاده کنید تا اثرات ویژه آن را بر رفع پف و تیرگی دور چشم مشاهده کنید.

کرم دور چشم بالای 40 سال درمالیفت

کرم دور چشم بالای 40 سال؛ محصول اختصاصی میانسالان

اولین نشانه‌های کهنسالی درست زمانی روی پوست ظاهر می‌شود که با هر بار خندیدن چروک‌های پنجه کلاغی اطراف چشم و لب‌ها ایجاد شود. اما ممکن است در میانسالی به هر دلیلی در استفاده از انواع کرم مخصوص دور چشم غفلت کنیم یا محصولی که تا به حال استفاده می‌کردیم اثرگذاری چشمگیری روی پوست نداشته است.

بنابراین استفاده از کرم دور چشم بالای 40 سال و ماسک زیر چشم فرمولاسيون ویژه‌تر و خاص‌تری برای کسانی است که به دنبال ترکیبات قوی‌تر با اثرگذاری بیش‌تر برای پوست حساس دور چشم هستند.

عوامل زیادی در ایجاد چین و چروک دور چشم نقش دارند. حالت‌گیری پوست زمانی که قصد دارید انواع خط چشم را پشت پلک بکشید یا نحوه پاک کردن آرایش به مرور زمان خط و خطوط دور چشم را افزایش می‌دهند. انواع کانسیلر یا پرایمر هم که برای محو کردن پف یا تیرگی دور چشم استفاده می‌شوند اوضاع چین و چروک این ناحیه را بدتر و بدتر می‌کنند.

تفاوت کرم‌های دور چشم مناسب 40 سال با سایر محصولات

اولین سوالی که ممکن است برای شما پیش آید این است که فرمولاسیون کرم دور چشم بالای 40 سال با کرم‌های معمولی چه فرقی دارد. این سوال به چند فاکتور مختلف مربوط می‌شود که در افراد میانسال و 40 سال به بالا با جوانان متفاوت است:

کاهش استحکام شبکه پروتئینی پوست در 40 سالگی

40 سالگی آغاز تغییرات بزرگ و متفاوتی در زندگی است. همزمان با جا افتادن چهره سیستم‌های زیادی عملکرد سابق خود را در بدن از دست می‌دهند. مهم‌ترین آن شبکه‌های پروتئینی است که استحکام خود را از دست می‌دهند و به همین دلیل توصیه می‌شود از انواع آبرسان برای انواع پوست استفاده شود. این ترکیبات آبرسان در کرم‌های مخصوص دور چشم برای 40 ساله‌ها به صورت ویژه فرموله شده‌اند.

نازک شدن پوست صورت و آسیب پذیری بیش‌تر

نازک شدن و افزایش حساسیت پوست یکی از اثرات کهنسالی است که همه ما به مرور زمان تجربه می‌کنیم. پوست دور چشم به خودی خود ظریف‌ است و کهنسالی باعث می‌شود این ناحیه زودتر آسیب ببیند. برای افراد بالای 40 سال به ترکیبات غنی و خاصی که در قالب پپتیدهای سنتزی در کرم‌های دور چشم استفاده می‌شوند لازم داریم. ترکیباتی که در کرم‌های دور چشم معمولی غلظت پایین‌تری دارند.

آشنایی با ترکیبات ویژه کرم‌های دور چشم بالای 40 سال

در تولید کرم‌های مخصوص چشم که برای افراد بالای 40 سال تولید می‌شوند سه رویکرد اساسی دنبال می‌شود. اول حذف خط و خطوطی که بیش‌تر هنگام خندیدن دور چشم دیده می‌شوند، دوم قالب تیره رنگی که دور چشم شکل می‌گیرد و چشم‌ها گود افتاده به نظر می‌رسند و در نهایت رفع پف و ورم دور چشم که در سنین میانسالی ایجاد می‌شوند.

رتینول، پپتیدها و هیالورونیک اسید برای ترمیم

رتینول محرک اصلی کلاژن سازی در سطح پوست است. کلاژن هم در روند ترمیم پوست دخالت دارد و آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد را خنثی می‌کند. حالا که به سبب کهنسالی پوست در کلاژن سازی تنبل می‌شود لازم است با کرم اختصاصی دور چشم برای افراد بالای 40 سال این ترکیب را تامین کنیم.

یکی دیگر از ترکیبات معروفی که در اکثر کرم‌های دور چشم برای افراد میانسال می‌بینیم پپتیدهای غنی گیاهی است. روشی که به صورت موثر و غیر تهاجمی به بازسازی پوست صورت و دور چشم کمک می‌کند. ترکیب هیالورونیک اسید هم در کنار رتینول و پپتیدها به پر کردن چین و چروک کمک می‌کند.

نیاسینامید، شیرین بیان و کوجیک اسید برای رفع تیرگی

دلایل زیادی وجود دارد که باعث ایجاد لکه و حلقه‌های تیره دور چشم می‌شوند. گاهی تغییر سبک زندگی و استراحت بیش‌تر تنها عاملی است که به رفع این تغییر رنگ به شکل اساسی کمک می‌کند. با این حال اگر این تیرگی دور چشم به صورت فیزیولوژیک و بر اساس افزایش سن رخ داده است به ترکیبات کمکی ویژه‌ای نیاز دارید.

ویتامین سی ترکیب موثر و آنتی اکسیدانی است که از ظهور ملانین در سطح پوست جلوگیری می‌کند. نیاسینامید عنصر خاص دیگری است که به کنترل سبوم در سطح پوست کمک می‌کند و می‌تواند تا حدی لکه‌های پوستی را کمرنگ کند.

در نهایت از ترکیبات گیاهی کمکی در تولید کرم‌های دور چشم بالای 40 سال استفاده می‌شود که تابش مخرب اشعه فرابنفش را مهار می‌کنند. کوجیک اسید و شیرین بیان دو ترکیب طبیعی موثری هستند که در انواع کرم‌های روشن کننده پوست نیز استفاده می‌شود.

کافئین برای رفع پف دور چشم

کافئین یک فاکتور ادرارآور است و به ترشح آب از سلول‌ها کمک می‌کند. این ماده موثر وقتی که در ترکیب متعادل کرم دور چشم بالای 40 سال قرار گیرد نقش حفاظتی در نگهداری آب و رطوبت سطح پوست ایفا می‌کند.

قیمت بهترین کرم دور چشم بالای 40 سال:

قیمت محصولات مربوط به پوست اطراف چشم به دلیل حساس بودن و استفاده از مواد بسیار مرغوب، نسبت به سایر محصولات پوستی شاید بالتر باشد. اما کرم دور چشم با قیمت مناسب حدود 70 هزار هم وجود دارد که نقش موثری در جلوگیری از پیری و چروک دور چشم دارد.

بهترین مارک کرم دور چشم ایرانی و خارجی:

در بین کرم‌های دور چشم ایرانی و خارجی، کرم دور چشمسی گل، کرم دور چشم کیووی، کرم دور چشم درمالین، کرم دور چشم ایوروشه و بایو آکوا مارک‌های خوبی هستند.

سخن آخر:

پوست دور چشم حساس‌ترین ارگان در بدن است که با افزایش سن و ورود به میانسالی چروک، تیره و پف کرده به نظر می‌رسد. بهترین کرم دور چشم بالای 40 سال با فرمولاسیون قوی‌تر نسبت به محصولات عادی تولید می‌شوند که تاثیر بیش‌تری روی خونرسانی در این ناحیه ایفا می‌کنند.

رمز کسب بازدهی بیش‌تر در مصرف کرم‌های دور چشم مداومت در استفاده از آن‌ها است. در خرید کرم‌های چشم مخصوص افراد بالای 40 سال به ترکیبات رتینول، کافئین، هیالورونیک اسید و ویتامین‌های C و آنتی اکسیدان‌ها دقت کنید.

4 نظر

  1. هانا پاسخ

    ممنون بابت مطلب خوبتون و مدل‌های متنوعی که ارائه دادین.
    کرم دور چشم بالای ۴۰ سال خیلی ضروری هستش، از سن پایین‌تر هم استفاده شروع بشه خیلی بهتره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.