راهنمای خرید اینترنتی بهترین گرم کن شیشه شیر (وارمر شیشه شیر)

بهترین گرم کن شیشه شیر
5/5 - (1 امتیاز)

راهنمای خرید گرم کن شیشه شیر: با روش‌های سنتی گرم کردن خداحافظی کنید!

گرم کن شیشه شیر چیست و چه کاربردی دارد؟ شیر دادن به نوزاد یکی از بزرگ‌ترین دردسرهای مادرانه است؛ به ویژه برای مادران شاغل که یک سر دارند و هزار سودا! در صورتی که از روش دستی برای تغذیه فرزندتان استفاده می‌کنید این دردسرها بیش‌تر هم می‌شود؛ چون همیشه باید به فکر یک راه حل سریع برای گرم کردن شیشه شیر باشید تا به محض بی‌قراری نوزاد شیشه را در اختیار او بگذارید. اما چطور؟

اکثر پدرها و مادرها قبل از این که بخواهند شیشه شیر را در اختیار کودک یا نوزاد قرار بدهند آن را تا حد مشخصی گرم می‌کنند. روش‌های زیادی برای گرم کردن شیشه شیر وجود دارد که به صورت سنتی انجام می‌شود؛ اما اخیرا انواع گرم کن شیشه شیر یا وارمر برقی معرفی شده‌اند که با وجود آن‌ها در هر کجا و هر لحظه می‌توانید شیر را بدون نگرانی گرم نگهداری کنید.

وارمرها اجزای جدید و نسبتا مدرن سیسمونی کودک هستند که اگر شاغل باشید قطعا ارزش خرید دارند. انواع و اقسام شیر گرم کن‌ها با استفاده از بخار یا حرارت مستقیم شیر دمای آن را در حد دلخواهتان ثابت نگه می‌دارند. برای آشنایی بیش‌تر با این وسیله کاربری ادامه مطلب امروز مامان لیست را بخوانید.

معرفی بهترین گرم کن شیشه شیر برقی و فندکی

پیشنهاد ویژه

شیرگرمکن فندکی خودرو هاوک

مشخصات محصول:

  • ابعاد دستگاه: 10 × 12 سانتی متر
  • ولتاژ: 12 ولت
  • کاربری: پرتابل و داخل خودرو
  • مناسب برای شیشه شیر، لیوان و انواع بطری

شیر گرمکن هاوک مدل Feed Me برای استفاده در خودرو و حین حرکت طراحی شده است. ابعاد این وارمر علاوه بر قرار دادن شیشه شیر برای انواع بطری و لیوان به شرط هماهنگی ابعاد آن‌ها با محفظه دستگاه مناسب است.

این وارمر در واقع یک کمربند عایق است که جلوی خودرو قرار می‌گیرد و کم‌تر از یک کیلوگرم وزن دارد. سبکی این محصول یکی از نقاط قوت آن برای حمل و نقل در طول سفر است.

مدل پرفروش

مشخصات محصول:

  • دارای ایزولاسیون 2 لایه
  • کاربری: پرتابل و همراه
  • مناسب برای گرم نگهداری همزمان 2 شیشه شیر
  • 2 ظرف ذخیره بزرگ یا 4 ظرف ذخیره شیر کوچک

برخی از وارمرها بدون استفاده از برق کار می‌کنند و تنها یک عایق مکانیکی شبیه به فلاسک برای گرم نگهداری شیشه شیر هستند. کیف عایق دما شیشه شیر اونت از الیاف Neoprene تولید شده که فضای دو لایه و کاملا ایزوله را برای جلوگیری از تبادل هوا ایجاد می‌کند. ظرفیت این کیف برای قرار دادن بطری، دو شیشه شیر بزرگ یا ظروف نگهداری و ذخیره‌سازی شیر کودک کافی خواهد بود.

باکیفیت

مشخصات محصول:

  • ابعاد دستگاه: 16.61 × 14 × 14.4 سانتی متر
  • ولتاژ: 220-240 ولت با اتصال به برق شهری
  • کاربری: ثابت و رومیزی
  • مناسب برای انواع شیشه شیر و بطری

گرم کن شیشه شیر چیکو مدل 7390 از جنس پلی پروپیلن تولید شده و با ابعاد مناسب برای قرارگیری روی سطوح به صورت ثابت طراحی شده است. یکی از نقاط قوت این محصول 12 برنامه متنوع گرم کن و گرم نگهداری است که با ابعاد شیشه شیر هماهنگ می‌شود.

تنظیمات این دستگاه از طریق پنل تنظیمات لمسی جلوی آن صورت می‌گیرد. برای گرم کردن شیر فقط کافی است 20 تا 80 میلی لیتر آب داخل دستگاه بریزید تا از طریق تبخیر آن جریان همرفتی به گرم نگهداری شیشه شیر کمک کند. 

این دستگاه قادر است دمای شیشه شیر را طی 3 تا 19 دقیقه تا 20 درجه سانتی گراد بالا ببرد.

مدل 6783

مشخصات محصول:

  • ابعاد دستگاه: 16.6 × 14 × 14.2 سانتی متر
  • ولتاژ: 220-240 ولت با اتصال به برق شهری
  • کاربری: ثابت و رومیزی
  • مناسب برای انواع شیشه شیر و بطری

گرم کن شیشه شیر چیکو مدل 6783 دستگاهی ساده‌تر نسبت به مدل‌های دیگر این برند است که در مدت زمان کوتاه‌تری شیر را گرم می‌کند. جنس بدنه این وارمر از پلی پروپیلن بوده و به صورت رومیزی و ثابت طراحی شده است.

اگرچه تنظیمات این دستگاه محدود است اما قابلیت‌های کاربردی متعددی دارد. اول این که دستگاه بعد از هر بار کار کردن و رسیدن شیشه شیر به دمای مورد نظرتان به صورت خودکار خاموش می‌شود. وقتی که دمای شیر داخل شیشه به 37.5 درجه‌ سانتی‌گراد برسد وارمر با هشدار بوق آماده شدن شیر را برای مصرف اعلام می‌کند.

با این وارمر برقی حتی بعد از گرم شدن شیر می‌توانید تا یک ساعت شیشه را داخل دستگاه قرار دهید تا گرم باقی بماند.

چند منظوره

وارمر برقی مناسب گرم کردن شیشه شیر

مشخصات محصول:

  • ابعاد دستگاه: 12x11x2 سانتی متر
  • ولتاژ: 220-240 ولت با اتصال به برق شهری
  • کاربری: ثابت و رومیزی
  • مناسب برای انواع لیوان و ظروف شیشه‌ای

وارمر برقی مدل Happy Life محصولی ساده و ثابت برای گرم کردن انواع مایعات است. با این دستگاه می‌توانید شیشه شیرهای مقاوم نسبت به حرارت را گرم کنید. با توجه به ساختار دستگاه شاید بهتر باشد شیر را ابتدا داخل محفظه شیشه‌ای مجزا قرار داده و بعد از گرم شدن به شیشه شیر انتقال دهید.

خداحافظی با روش‌های سنتی گرم کردن با وارمر شیشه شیر

وارمرها نه فقط یک دستگاه ساده، بلکه نماینده سبک زندگی جدید و مدرن برای پرورش سالم و ایمن کودک از همان سنین ابتدایی هستند. گرم کردن شیشه شیر به روش‌های سنتی دردسرهای خودش را به دنبال دارد. همیشه دسترسی به آب گرم برای هم دما کردن شیر با آن ممکن نیست. همیشه یک مایکروویو برای قرار دادن شیر کودک و گرم کردن آن در دسترس نداریم و خلاصه تا چندی پیش گرم نگهداری شیشه شیر یکی از دلشوره‌های بزرگ پدرها و مادران بود.

اما اکنون با وجود انواع شیشه گرم کن نوزاد تمام این دردسرها و چالش‌ها به سر رسیده است. وارمرها دستگاه‌های کوچک با ابعادی حداکثر دو برابر شیشه شیر هستند که شیر را به صورت تدریجی و به روش همرفتی گرم می‌کنند. وارمرها قیمت بالایی ندارند و با وجود آن‌ها سیسمونی کودک کامل‌تر و کاربردی‌تر از همیشه خواهد بود.

انواع بهترین وارمر شیشه شیر بر اساس فناوری ساخت

انواع شیشه گرم کن در بازه قیمتی متنوعی تولید می‌شوند و یکی از عواملی که روی قیمت نهایی محصول اثرگذار است فناوری ساخت آن است. تولیدکنندگان وارمرها به دو صورت خانگی و قابل حمل تولید می‌کنند. مدل‌های خانگی نظیر هر وسیله برقی آشپزخانه به برق وصل می‌شوند. این مدل‌ها برای استفاده ثابت در منزل گزینه مناسبی هستند.

اما هیچ کس زمان دقیق گرسنگی و ابراز بی‌قراری کودک را نمی‌تواند پیش‌بینی کند. فرض کنید در خودرو قرار دارید یا در در طول یک مسافرت به سر می‌برید. داخل خودرو واقعا هیچ امکاناتی برای گرم کردن شیشه شیر وجود ندارد! برندهای مختلف برای رفع این چالش نیز انواع شیر گرمکن فندکی خودرو را معرفی کردند. وارمرهایی که بدون نیاز به برق مستقیم و با باتری خودرو کار می‌کنند.

آشنایی با امکانات انواع وارمر شیشه شیر

شیر طبیعی و تازه بهترین گزینه برای تغذیه کودک و نوزاد است. اما اکثر نوزادان شیر گرم را ترجیح می‌دهند و تمایل بیش‌تری برای خوردن شیر گرم دارند. از طرفی گرم نگه داشتن شیر خشک یا شیر مادر تا حدودی اثرات آنتی باکتریال دارد و از رشد ارگانیسم‌های فرصت‌طلب جلوگیری می‌کند.

انواع و اقسام شیر گرم کن‌ها با امکانات و قابلیت‌های متعددی تولید می‌شوند:

درجه‌بندی مجزا برای گرم کردن شیر مادر و شیر خشک

در بسیار از محصولات خارجی درجه بندی‌های مجزایی برای گرم کردن شیر در نظر گرفته شده است. این درجه بندی‌ها با توجه به طبیعت و ماهیت شیمیایی شیر مادر و شیر خشک در نظر گرفته شده است.

طراحی متفاوت و کاربردی بدنه وارمر شیشه شیر

بهترین شیر گرم کن‌های ساده و فندکی برای خودرو طراحی مختلفی دارند و خریدار می‌تواند با توجه به نیاز اصلی خود بهترین وارمر را انتخاب کند.

ساده‌ترین وارمرها با پایه پلاستیکی و یک المنت داخلی تولید می‌شوند که می‌توانید شیشه شیر را داخل آن قرار داده و مستقیم گرم کنید. در برخی از مدل‌ها بدنه از جنس استیل عایق تولید می‌شود و شبیه به یک فلاسک کار می‌کند. خیلی از مدل‌های پرتابل و شیر گرم کن‌های فندکی خودرو ساختاری مشابه با فلاسک دارند.

مدل‌های پیشرفته‌تر خیلی جمع و جورتر هستند و طراحی ساده و سبکی که دارند باعث تمایز آن‌ها از سایر مدل‌های بازار می‌شود. به این شکل که شبیه به یک کمربند دور شیشه شیر قرار می‌گیرند و ترموستات دارند. فقط کافی است دمای دلخواهتان را تنظیم کنید و منتظر گرم شدن شیر بمانید!

وارمرهای رومیزی برای استفاده در منزل

یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های ثابت برای استفاده از منزل همین وارمرهای رومیزی هستند که ابعادی شبیه به یک میکسر یا غذاساز کوچک دارند. روی بدنه این وارمرها عقربه و نشانگر تنظیم درجه حرارت وجود داشته و امکانات گسترده‌تری نسبت به مدل‌های پرتابل دارند. با وارمرهای رومیزی می‌توانید شیر مادر فریز شده را با تنظیماتی که روی دستگاه پیش‌بینی شده ذوب کنید؛ به همین سادگی!

قیمت بهترین گرم کن شیشه شیر:

قیمت وارمر شیشه شیر با توجه به مارک آن و ایرانی و یا خارجی بودن آن متفاوت است. انواعی از آن قیمتی کمتر از 500 هزار دارند.

حرف آخر

انواع گرم کن شیر برقی و فندکی بهترین گزینه برای پدرها و مادران شاغل جهت گرم کردن گرم نگهداری شیر نوزاد است. وارمرها در دو مدل ثابت رومیزی و پرتابل طراحی و تولید می‌شوند. مدل‌های پرتابل با برق خودرو کار می‌کنند و ساختار سبکی دارند. با این حال در مدل‌های رومیزی علیرغم طراحی بزرگ و سنگین‌تر برنامه‌های بیش‌تری برای گرم کردن یا ذوب شیر فریز شدن مادر پیش بینی شده است.

3 نظر

  1. سارا پاسخ

    با سلام
    من اصلا نمی‌دونستم همچین وسیله‌ای وجود داره. و چقدر خوبه که می‌شه انقدر راحت شیر فریز شده رو ذوب کرد.
    مدل‌های متنوعی برای بهترین گرم کن شیشه شیر معرفی کردید. عالیه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.