خرید بهترین کرم ویتامین سی ایرانی و خارجی: بمب ویتامین سی را بشناسید!

5/5 - (1 امتیاز)

در حالی که اکثر ترکیبات موثر و فرمولاسیون محصولات مراقبت از پوست گمنام و محرمانه هستند، ویتامین سی یکی از شناخته شده‌ترین ترکیباتی است که در انواع کرم مرطوب کننده، روشن کننده، ضد چروک و ... استفاده می‌شود. این ماده و اثرات آنتی اکسیدانی‌اش مدت‌ها پیش ثابت شده؛ تا جایی که انواع بهترین کرم ویتامین سی ایرانی و خارجی به عنوان بمب ویتامینه و به صورت مستقیم استفاده می‌شوند!

اگر بخواهیم درباره جایگاه ویتامین سی در بدن صحبت کنیم احتمالا این گفتگو از حوصله راهنمای امروز به نظر خارج باشد. همین بس که ویتامین سی را به عنوان یک بمب آنتی اکسیدان بشناسید که قرار است تمام آسیب‌هایی که به صورت خواسته و ناخواسته به پوستتان وارد می‌شود را جبران کند. چیزی شبیه به یک معجزه!

اگر همزمان به پیشگیری از آسیب‌های ثانویه، ترمیم بافتی و جوانسازی پوستتان فکر می‌کنید ویتامین سی توصیه اکید متخصصان برای انواع پوست‌ها است. هر چند که نیاز پوستی شما تا حدی از طریق مواد غذایی تامین می‌شود اما قطعا به یک کرم باکیفیت برای تامین موضعی این آنتی اکسیدان حیاتی نیاز دارید!

محبوب‌ترین

کرم آبرسان کامان سری واتربمب مدل VITAMIN C

مشخصات محصول:

  • مناسب برای انواع پوست
  • حاوی ویتامین C , ویتامین B5
  • عملکرد اصلی: از بین برنده تیرگی و لک

یکی از مهم‌ترین تاثیراتی که ویتامین سی روی پوست دارد کلاژن سازی و روشن کردن نواحی لکه دار و تیره است. کرم آبرسان کامان سری واتربمب مدل VITAMIN C ترکیب موثری از ویتامین سی و آنتی اکسیدان گروه B است. این محصول در حجم بالایی تولید شده و با توجه به قیمت از ارزش خرید بالایی برخوردار است.

کرم احیا کننده و شاداب کننده الارو مدل Vitamin C

مشخصات محصول:

  • مناسب برای انواع پوست
  • حاوی ویتامین C
  • عملکرد اصلی: شاداب کننده و احیا کننده، رفع شلی و چروک پوست

ویتامین C موجود در کرم الارو آنتی اکسیدانی قوی است که استفاده از آن را در هر سنی توصیه می‌کنیم. این محصول با هدف ترمیمی و درمانی تولید شده و علاوه بر شادابی، به رفع شلی و چروک پوست کمک می‌کند. برای این که بهترین نتیجه را در زمان کوتاه‌تری بگیرید در استفاده از کرم الارو در دوره مصرف مداومت داشته باشید.

کرم صورت سی گل حاوی ویتامین C

مشخصات محصول:

  • مناسب برای انواع پوست
  • حاوی ویتامین C
  • عملکرد اصلی: ضد چروک، جوان کننده و سفت کننده پوست
نقاط قوت
  • عملکرد و نفوذپذیری سریع

ماده موثر کرم صورت سی گل حاوی ویتامین C، لیپوزوم، رتینول، لیپوزوم چای سبز و سایر ترکیبات طبیعی است که به احیای پوست کمک می‌کنند. با توجه به حجم آلاینده‌های شهری این محصول به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی می‌تواند از چروکیدگی و شلی پوست صورت جلوگیری کند. فناوری لیپوزومال این محصول باعث شده تا جذب سریع و نفوذ خوبی به بافت‌ها داشته باشد.

کرم روشن کننده ویتامین C سینره

مشخصات محصول:

  • مناسب برای انواع پوست
  • حاوی ویتامینC
  • عملکرد اصلی: مرطوب کننده، درخشان کننده
نقاط قوت
  • افزایش ساخت کلاژن و کمک به رفع چین و چروک های صورت

سبک زندگی جدید باعث شده تا چروک و لکه‌های پوستی مهمان ناخوانده پوست ما حتی در سنین پایین باشد. ازا ین رو استفاده از کرم روشن کننده ویتامین C سینره را با تحریک کلاژن سازی برای مرطوب کردن نواحی صورت و گردن توصیه می‌کنیم. فرمولاسیون کرم سینره کاملا طبیعی است و قدرت نفوذ خوبی به لایه‌های عمیق پوست دارد.

کرم مرطوب کننده و روشن کننده مدیلن مدل Vitamin C

مشخصات محصول:

  • مناسب برای انواع پوست
  • حاوی ویتامین C
  • عملکرد اصلی: روشن کننده و مرطوب کننده
نقاط قوت
  • مرطوب کننده و آبرسان

کرم مرطوب کننده و روشن کننده مدیلن مدل Vitamin C حاوی 20 درصد ویتامین سی است که به صورت مستقیم روی پوست به عنوان آنتی اکسیدان عمل می‌کند. این محصول علاوه بر مرطوب کنندگی به عنوان یک کرم ضد لک و روشن کننده هم اثرگذار است؛ فقط کافی است دوره مصرف را کامل کنید.

کرم روشن کننده صورت مادیرا سری Premium Line

مشخصات محصول:

  • مناسب برای انواع پوست
  • حاوی ویتامین C و ویتامینA
  • عملکرد اصلی: آبرسان و ترمیم کننده پوست
نقاط قوت
  • دارای آنتی اکسیدان و روغن آووکادو جهت افزایش کلاژن

کرم روشن کننده صورت مادیرا سری Premium Line محصولی غنی شده با ویتامین A و C است. این ترکیب ویتامینه ضد رادیکال آزاد و اشعه‌های مخرب نور عمل و روغن آووکادو به کار رفته در آن به همزمان به آبرسانی پوست کمک می‌کند. برای کسب نتیجه بهتر کرم را به صورت مداوم و به شکل دورانی روی سطح پوست بمالید.

کرم آبرسان سیچر سری 3IN1 مدل VITAMIN C

مشخصات محصول:

  • مناسب برای پوست معمولی
  • حاوی ویتامین C
  • عملکرد اصلی: آبرسان و ترمیم کننده پوست
نقاط قوت
  • بافت سبک و قابل استفاده برای زیرسازی آرایش

کرم آبرسان سیچر سری 3IN1 مدل VITAMIN C با هیالورونیک اسید تولید شده که آبرسانی قوی به نواحی مختلف پوست دارد. خواص آنتی اکسیدان ویتامین سی این کرم به احیای نواحی آسیب دیده پوست کمک می‌کند. یکی از نقاط قوت این کرم کلاژن هیدرولیز شده است که به کشسانی و جوانسازی پوست در دراز مدت کمک خواهد کرد.

کرم روشن کننده نئودرم مدل Vitamin C Plus

کرم روشن کننده نئودرم مدل Vitamin C Plus یک مجموعه کامل برای بازسازی عناصر پوستی، روشن کننده و جلوگیری از پیری زودرس پوست است. فرمولاسیون این کرم ترکیب موثری از ویتامین‌های آنتی اکسیدان C، A و E است. این ترکیبات ضمن این که از پیرپوستی جلوگیری می‌کنند در روشن شدن و برطرف کردن چروک‌های ریز دور چشم و لب موثر هستند. این محصول فاقد مواد آلرژی زا است و می‌توانید به صورت روزانه توام با ضد آفتاب و انواع محصولات مراقبتی از آن استفاده کنید.

کرم روشن کننده اسپارک وودن مدل +C20

کرم روشن کننده اسپارک وودن مدل +C20 برای صورت، دست و کل بدن قابل استفاده است. عصاره جوانه گندم ، آووکادو و جوجوبا به کار رفته در این محصول باعث شده تا علاوه بر روشن کنندگی، به مرطوب شدن و آبرسانی به نواحی مختلف پوست کمک کند. توصیه می‌کنیم از این کرم دو بار در روز و به صورت مداوم استفاده کنید تا تاثیر ویتامین C را در بازگشت کشسانی و احیا حالت ارتجاعی پوست مشاهده کنید

کرم روشن کننده ری لاکو مدل ویتامین سی

کرم روشن کننده اوله هنریکس حاوی ویتامین سی

آشنایی با بمب ویتامین سی؛ آنتی اکسیدان اختصاصی پوست

ویتامین سی موثرترین فاکتور التیامی و بازسازی بافتی در بدن است که می‌تواند مقابل اثرات شناخته و ناشناخته از پوست ما محافظت کند. اما متاسفانه این ترکیب در بدن ساخته نمی‌شود و باید از منابع طبیعی تامین شود.

آنتی اکسیدان‌های طبیعی که حاوی ویتامین سی هستند در انواع میوه‌ها و سبزیجات یافت می‌شوند. برندهای تولید کننده محصولات مراقبت و زیبایی این ترکیبات را در انواع کرم آبرسان پوست و سایر محصولات تخصصی نظیر کرم دور چشم استفاده می‌کنند. اکنون ویتامین سی به عنوان محصولی مستقل با اثرگذاری مستقیم بافتی تولید می‌شود. این محصولات در قالب کرم روشن کننده، ضد چروک و … فرموله می‌شوند.

اما چیزی که باعث شد متخصصان به سمت استفاده از کرم ویتامین سی خارجی یا داخلی روی بیاورند موضوع خلوص محصول بود. در انواع محصولاتی که با ویتامین سی غنی می‌شوند معمولا نیازهای پوستی بدن آنطور که باید و شاید تامین نمی‌شود. مثلا اگر یک کرم حاوی ده درصد ویتامین سی باشد، تنها سه درصد از این ویتامین در حضور سایر ترکیبات به بافت پوست می‌رسد.

کرم ویتامین سی یا سرم ویتامین سی؛ کدام بهتر است؟

محصولاتی که در بازار برای تزریق مستقیم ویتامین سی به پوست تولید می‌شوند در سه حالت کرم، تونر و سرم وجود دارند. ضمن این که یک کرم ویتامین سی ترکیبی خالص از این آنتی اکسیدان نیست و طبیعی است اگر ترکیبات موثر دیگری هم در محصول ویتامینه مشاهده کنید.

ویتامین سی در مشخصات محصول با نام آسکوربیک اسید درج می‌شود. برخی از ویتامین‌ها از جمله ویتامین سی در حضور سایر آنتی اکسیدان‌ها نظیر ویتامین E که در انواع کرم ضد آفتاب خارجی و ایرانی استفاده می‌شود اثرگذاری بهتری داشته‌اند. به همین دلیل معمولا دو آنتی اکسیدان ای و سی را در انواع کرم ویتامین سی می‌بینیم.

درباره این که سرم برای استفاده مستقیم روی پوست بهتر است یا کرم نظرات مختلفی وجود دارد. برخی از افراد سرم را به خاطر بافت خاص و جذب سریعی که دارد بیش‌تر می‌پسندند. اصولا در فرمولاسیون یک کرم برای این که بافت خاص خود را داشته باشد از ترکیبات نرم کننده دیگری هم استفاده می‌شود.

یکی از مزایای انواع کرم ویتامین سی نسبت به سرم یا تونر ماندگاری بیش‌تر است. سرم‌های ویتامین سی مدت زمان مصرف محدودتری دارند. ضمن این که در معرض آفتاب کیفیت خود را از دست می‌دهند.

به عنوان یک قانون کلی، قبل از استفاده از هر نوع محصول مراقبت از پوست لازم است سطح پوست را با انواع تونر شستشو و با نرم کننده مرطوب کنید. به همین دلیل شاید بافت کرم ویتامین سی به خصوص برای افرادی که رویکرد پیشگیرانه در مصرف این محصولات دارند مناسب‌تر باشد.

کرم ویتامین سی را به رژیم پوستتان اضافه کنید

خرید یک کرم ویتامین سی مناسب و باکیفیت بهترین انتخاب برای مراقبت و بازسازی بافت آسیب دیده پوست است؛ اما راه به این جا ختم نمی‌شود!
درباره نحوه افزودن ویتامین سی به رژیم پوستی اختلاف نظر وجود دارد. برخی از کارشناسان صبح هنگام را بهترین زمان برای استعمال محصولات مراقبتی نظیر کرم ویتامین سی می‌دانند. با این حال خیلی از افراد اواخر شب و قبل از خواب از محصولات ویتامینه استفاده می‌کنند.

از دیدگاه متخصصان و مطابق با تجربه‌ای که در تست انواع محصولات زیبایی داریم، توصیه ما مداومت و اصرار در استفاده از ترکیبات تقویتی و آنتی اکسیدان است. پس شاید فرقی نداشته باشد که دقیقا چه ساعتی در روز را برای استعمال کرم انتخاب کنید.

توصیه می‌کنیم قبل از هر بار استفاده به صورت کامل صورت را با انواع شوینده‌های صورت برای پوست خشک یا چرب شستشو دهید. هر چقدر که مقادیر عرق، سبوم و چربی پوست بیش‌تر باشد اثرگذاری ویتامین سی کم‌تر می‌شود.

نکاتی که در استفاده از کرم ویتامین سی باید بدانید

خیلی از محصولات بازار با ویتامین سی غنی می‌شوند و احتمالا استفاده از آن‌ها هرگز مشکلاتی نظیر آلرژی برای پوستتان به دنبال نداشته است. اما مصرف مستقیم ویتامین سی به صورت کرم می‌تواند برای پوست‌های حساس و آسیب دیده آلرژی زا باشد.

اگر شما هم پوستی حساس دارید و تحت نظر پزشک از ویتامین سی استفاده نمی‌کنید توصیه می‌کنیم از غلظت‌های پایین شروع کنید. بهترین راه تست محصول روی سطح پوست و سپس افزایش مقدار آن به صورت مداوم است. استفاده از کرم ترمیم کننده پوست همراه با این کرم پیشنهاد می‌شود.

قیمت کرم‌های حاوی ویتامین سی:

در حوزه لوازم آرایشی بهداشتی، قیمت‌ها با توجه به برند محصول و حجم آن و خارجی یا ایراین بودن آن متفاوت است. ویتامین سی با قیمت 50 هزار تا 500 هزار در بازار وجود دارد که، هر کدام به نوبت خود برای پوست شما فواید زیادی دارد.

بهترین مارک کرم ویتامین سی ایرانی و خارجی:

در بین مارک‌های تولید کرم ویتایمن سی ایرانی سی گل و کامان جزو بهترین‌ها هستند. انواع کرم ویتامین سی خارجی نیز سراوی و لایسل مارک خوبی هستند.

سخن آخر

مهم‌ترین تاثیر استفاده از انواع بهترین کرم ویتامین سی ایرانی و خارجی تحریک کلاژن سازی و پیشگیری از پیری زودرس است. از آن جایی که منبع تامین این آنتی اکسیدان خارجی است، لازم است از ویتامین سی در قالب کرم‌های مرطوب کننده، روشن کننده، ضد چروک و … به صورت مداوم استفاده شود. شما چند وقت یک بار و به چه صورت از ویتامین C در رژیم پوستتان استفاده می‌کنید

4 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.