خرید 15 مدل ست کلاه و شال گردن بچه گانه شیک و گرم

5/5 - (1 امتیاز)

با سرد شدن هوا باید به فکر خرید لباس‌های گرم و زمستانی برای خودتان و بچه‌ها باشید. بیرون رفتن با لباس‌های خنک در فصل پاییز و زمستان باعث مریض شدن شما می‌شود. در برخی از مناطق کوهستانی نیز به دلیل سرمای زیاد بیرون رفتن بدون لباس گرم غیر ممکن است. کاپشن، سرهمی زمستانی، دستکش، شلوار گرم و کلاه و شال گردن بچه گانه از لباس‌های گرمی هستند که برای جلوگیری از ورود سرما به بدن مناسب هستند.

ست کلاه و شال گردن بچه گانه پسرانه و دخترانه یک ست شیک و گرم است که قسمت‌های سر و گردن را در برابر گرما محافظت می‌کند. خرید این ست به دلیل یک طرح و رنگ بودن باعث مرتب نشان دادن استایل کودک شما می‌شود. ما در ادامه چند مدل شیک و گرم را برای خرید به شما معرفی می‌کنیم.

ست کلاه و شال بچه گانه بافتنی

کلاه و شال گردن مدل روسی

کلاه و شال گردن بچه گانه دخترانه

کلاه و شال گردن مدل پاکت

کلاه و شال گردن فانتزی بچه گانه

ست کلاه و شال دست بافت

ست کلاه و شال و ساق دست

ست کلاه و شال گردن کودکانه حصیری

کلاه و شال گردن طرح حصیری

کلاه و شال گردن دخترانه بافتنی

کلاه شال گردن مدل نیلوفر

کلاه و شال و ساق دست بچه گانه

کلاه و شال گردن فرانسوی

این ست کلاه و شال در چهار رنگ زرد، طوسی، صورتی و سفید موجود است. طرح بسیار شیکی دارد و دخترانه است. جنس بافت آن اکرلیک و نخ است. بافت با کیفیتی دارد و در شستشو آویزان نمی‌شود. پهنای شال بسیار مناسب است و شما را از سرما حفظ می‌کند. همچنین وزن سبکی دارد و قیمت مناسبی نیز دارد.

کلاه و شال گردن بافتنی

این ست داخل خز است و بسیار گرم و مناسب زمستان است. دارای رنگ‌های صورتی، مشکی، کرم، طوسی و طوسی تیره است. جنس آن اکریلیک و الیاف نخی است. این ست برای گروه سنی 7 تا 14 سال مناسب است.

ست کلاه و شال و ساق بچه گانه

این ست دارای رنگ سفید، زرشکی، زیتونی، شیری و طوسی است. کلاه و شال گردن داخل خز است و گرمای خوبی دارد. قابل شستشو با دست و ماشین لابسشویی است. کیفیت بالایی دارد. این ست کلاه و شال گردن بچه گانه اسپرت است و برای پسر و دختر مناسب است.

نکاتی که در هنگام خرید ست کلاه و شال گردن بچه گانه باید در نظر گرفت:

جنس کلاه و شال گردن بچه گانه:

در انتخاب لباس کودکان مهم‌ترین فاکتور جنس آن است. پوست کودکان بسیار حساس است و باید مواد اولیه لباس‌های آن ها به گونه‌ای باشد که حساسیت ایجاد نکند. بهترین جنس برای لباس کودکان پشم، پنبه و الیاف طبیعی است. همچنین جنس آن باید قابلیت شستشو با دست و با ماشین لباسشویی را داشته باشد و مقاوم باشد.

سایز کلاه و شال:

در خرید کلاه و شال گردن بچه گانه حتما به سایز آن توجه کنید. این ست باید کاملا اندازه و مناسب سر و گردن کودک شما باشد. زیرا بزرگتر یا کوچکتر بودن آن هر کدام به نحوی کودک را اذیت می‌کند و موجب سرما خوردن او می‌شود.

رنگ:

اگر فقط قصد خرید یک ست را دارید، پس رنگی را انتخاب کنید که به تمام لباس‌های دیگر کودک بیاید. همچنین به رنگ مورد علاقه کودک و جنسیت او توجه کنید.

جنسیت:

در خرید کلاه و شال بچه گانه به جنسیت کودک توجه کنید . زیرا این ست در معرض دید است و در صورت مغایرت آن باعث ازبین رفتن اعتماد به نفس کودک می‌شود.

داخل خز بودن:

اگر ست کلاه و شال گردن بچه گانه را برای فصل زمستان میخرید، توجه کنید که داخل خز باشد و بتواند به خوبی کودک را از سرما حفظ کند.

کلاه و شال گردن بچه گانه دخترانه:

معمولا برای دختر بچه‌ها از رنگ‌های صورتی، سفید و زرد بیشتر استفاده می‌شود. همچنین طرح‌های آن عروسکی و دخترانه است.

کلاه و شال بچه گانه پسرانه:

پسر بچه‌ها رنگ‌های طوسی، آبی و سبز را بیشتر دوست دارند. و طرح‌های مورد علاقه آن‌ها ساده تر و پسرانه‌تر است.

قیمت کلاه و شال گردن بچه گانه:

در خرید کلاه و شال قطعا قیمت برای هر کسی مهم است. قیمت این محصول با توجه به جنس آن و سایز متفاوت است. اگر جنس‌های طبیعی مانند پشم یا پنبه خریداری کنید، قیمت بالاتر و کیفیت بهتری دارد. معمولا قیمت ست کلاه و شال از 100 هزار به بالا شروع می‌شود.

کیفیت جنس و رنگ:

سعی کنید برای کودکان جنس‌هایی با بهترین کیفیت خریداری کنید. لباس کودکان زیاد شسته می‌شوند، پس باید در شستشو مقاوم باشد، رنگ پس ندهد و بافت آن شل نشود.

خرید اینترنتی ست کلاه و شال بچه گانه:

خرید اینترنتی یک راه به صرفه برای جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه است. اگر در هنگام خرید دقت کنید و به سایز و نظر سایر خریداران توجه کنید، به راحتی و با صرف کمترین هزینه ارسال کالای مورد نظر خود را دریافت می‌کنید.

نحوه شستن شال و کلاه بچه گانه بافت:

اگر کلاه و شال خریداری شده شما از جنس مصنوعی و پلی استر باشد می‌توانید آن را در ماشین لباسشویی و با شوینده لباس نوزاد در دمای کمتر از 30 درجه بشویید. اما برای خشک کردن هرگز آن را آویزان نکنید.

اما اگر جنس محصول شما الیاف طبیعی است، باید آن را فقط به صورت دستی شستشو دهید. از آب ولرم یا خنک استفاده کنید و از نرم کننده استفاده نکنید. همچنین برای خشک کردن آن را آویزان نکنید.

الگوی بافت کلاه و شال بچه گانه پسرانه و دخترانه در منزل:

در این مقاله ما الگوی بافت نداریم. اما اگر دوست دارید در منزل خودتان شال و کلاه ببافید، به راحتی با جستجو در سایت‌های
آموزشی می‌توانید این کار را انجام دهید.

سخن آخر

ست شال و کلاه بچه گانه دخترانه و پسرانه، یک ست بسیار شیک و محافظ برای کودکان است.در زمستان باید با پوشاندن لباس‌های گرم به بچه‌ها از آنها در مقابل مریض شدن و سرما خوردن جلوگیری کرد.

4 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.